Quote from Elias Engqvist on 5 April 2013, 22:11Om nu någon är intresserad av det vill jag åtminstone kunna välja bort det!
Om nu någon är intresserad av det vill jag åtminstone kunna välja bort det!
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 22:13Om någon kan konstruera ett Chrome-filter för att få bort en person (jäkla dumt), varför då inte istället ett filter mot tävlingar?
Om någon kan konstruera ett Chrome-filter för att få bort en person (jäkla dumt), varför då inte istället ett filter mot tävlingar?
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 22:15För mig skulle det i ett första läge duga om de tävlingar jag markerat som ointressanta försvann ur mitt flöde (men ändå var sökbara). Dvs inte bara stryks över utan faktiskt försvinner ur min lista. Att gå till olästa diskussionersidan och klicka bort de
För mig skulle det i ett första läge duga om de tävlingar jag markerat som ointressanta försvann ur mitt flöde (men ändå var sökbara). Dvs inte bara stryks över utan faktiskt försvinner ur min lista. Att gå till olästa diskussionersidan och klicka bort de
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 22:47Jag menade naturligtvis inte att loppen ska bort helt från Funbeat, bara att jag vill ha bort dem från diskussionsforumet. Om man vill ha inspiration till nya lopp skulle man kunna kika i loppkalendern.
Jag menade naturligtvis inte att loppen ska bort helt från Funbeat, bara att jag vill ha bort dem från diskussionsforumet. Om man vill ha inspiration till nya lopp skulle man kunna kika i loppkalendern.
Quote from Elias Engqvist on 5 April 2013, 22:53Precis, kanske en borttagning från "nya-trådar-flödet" skulle kunna kombineras med bättre sökmöjligheter i lopp-databasen!
Precis, kanske en borttagning från "nya-trådar-flödet" skulle kunna kombineras med bättre sökmöjligheter i lopp-databasen!
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 07:41Allvarligt? det enda jag behöver göra med såna lopp är att klicka på "Nästa olästa inlägg" eftersom jag vet att
a) ingen kommer kommentera dem
b) om någon mot all förmodan kommenterar dem så kanske det faktiskt står något intressant. Kanske 😉
Funbeat ha
Allvarligt? det enda jag behöver göra med såna lopp är att klicka på "Nästa olästa inlägg" eftersom jag vet att
a) ingen kommer kommentera dem
b) om någon mot all förmodan kommenterar dem så kanske det faktiskt står något intressant. Kanske 😉
Funbeat ha
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 09:37På jogg-tråden framkommer att indelningen i grupper som finns här på Funbeat anses av några vara bra.
På jogg kan man ej trycka ointressant.
Trycka ointressant kan väl ej vara så jobbigt.Håller med om att en grupp till är åt fel håll. Kolla antal grup
På jogg-tråden framkommer att indelningen i grupper som finns här på Funbeat anses av några vara bra.
På jogg kan man ej trycka ointressant.
Trycka ointressant kan väl ej vara så jobbigt.
Håller med om att en grupp till är åt fel håll. Kolla antal grup
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 10:18Håller med Mattias. Skapa en egen grupp för loppen. Hur svårt kan det vara?
Håller med Mattias. Skapa en egen grupp för loppen. Hur svårt kan det vara?
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 10:43Instämmer med orginalinlägget.
Instämmer med orginalinlägget.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 11:02Man kan inte trycka ointressant, men å andra sidan kan man prenumerera intressanta trådar och ser de i sitt flöde, på fb har jag inte hittat denna funktionen än...alltså att det syns direkt på första sidan att det finns nya inlägg trots att jag själv inte
Man kan inte trycka ointressant, men å andra sidan kan man prenumerera intressanta trådar och ser de i sitt flöde, på fb har jag inte hittat denna funktionen än...alltså att det syns direkt på första sidan att det finns nya inlägg trots att jag själv inte