Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En lösning vore kanske att det går att lägga in en tävling utan att det startas en tråd om det. För att det skall bli en tråd så krävs det att man aktivt måste bocka ur en kontrollruta. Sen skall givetvis vem som helst den kunna skapa en tråd till tävlin

Aha! En del i bevisningen! 😉

Jag tror dock fortfarande lösning är en dröm.

...och nu lägger vår vän Jari in några lopp till.

Self-molestation del 1: Ät dina egna tånaglar.

Därefter klicka ointressant på del 1.

Joda, Jari har spammat forumet med sina egna lopp den senaste 1,5 timmen. :@ Har kontaktat Olle och få se vad som händer.....

Self-molestation det 2: Tugga på din vänstra armbåge.

Klicka därefter ointressant på del 2.

Magnus, Du skojar?! Varför skulle inte han få lägga upp lopp som alla andra får?

Jag klickade på varendaste lopp, plus en massa andra helt ointressanta lopp, och markerade som ointressant. Tog max 10 sek av mitt liv.

Det går att skapa en egen grupp, lägga upp sina egna personliga tävlingar där och inte förpesta ett helt forum med tävlingar som inte angår någon annan än den som lägger upp dem.

Om det nu är som det ser ut att vara, ett personligt projekt av ingen betyd

Det KAN också vara så att Jari blev medlem för två dagar sen och inte riktigt har koll på hur allt fungerar här på FB.

Lite mer tolerans mot sina medmänniskor borde man ha...

Sylvia, du kanske inte har något emot att tröska igenom en förskräcklig massa tävlingar (inte bara finska nu) men för en del av oss som varit med länge och som bett Olle lösa det här LÄNGE är det droppen som får bägaren att rinna över. Har man öst toleran