Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag förbjuder INGEN att skriva in lopp. De får gärna lägga till hur många som helst. Det är bara det att jag (och andra?) inte vill se dem. Om jag är intresserad av något lopp letar jag upp det själv.

Annika, jag har full förståelse för den allmänna frustrationen kring problematiken. Jag skulle också önska att tävlingar/lopp hölls åtskilda från diskussionsforumet.

Mitt liv befinner sig dock utanför FB-forumet till den absolut största delen och därmed

Det bör i så fall efter detta uttalande framgå med all tydlighet att detta inte är ett problem baserat på användare!

Detta är inte ett användarproblem!!! Mer lopp for the world!!!

Jag har när jag en gång i tiden insåg hur det stod till med grupperna fun

Annica, jag kan inte se någon annan med det namnet i tråden så ja, jag menade Dig. För övrigt så, jag är ledsen att jag stavade Ditt namn fel. Förlåt! Jag vet hur det känns - jag får heta Silvia, Syliva och Silva om vartannat... 🙂

Andreas sa inte så my

Jodå:
Citat: "Det bör i så fall efter detta uttalande framgå med all tydlighet att detta inte är ett problem baserat på användare!

Detta är inte ett användarproblem!!! Mer lopp for the world!!!"

Att stackarn inte nämns vid namn utesluter honom inte, tvä

Vi får hoppas att Olle håller ordning på pukorna denna gång så Jari kan fortsätta med sina registreringar. Det tror jag han gör. Och nu har vi väl även visat att det inte är hans registreringar som det är fel på även om hans namn dök upp? Sånt är faktiskt

Magnus nämnde "loppuppläggaren" vid namn Jari. Och att Olle var kontaktad i frågan.

Jari blev medlem för två dagar sen. Tolerans? Någon?

Japp! Lägger en röst på tolerans!

Nå, vad Magnus sagt och inte sagt är en sak. Jag höll med Andreas - inget annat.

(fetstil) Det är inte ett användarproblem, det är ett systemfel. (/fetstil)

All eventuell kritik jag framför är helt och hållet riktad till Olle. Inte någon annan. SÄRSKILT

Sylvia; om man skall börja hänga i ett forum hör det väl till god ton att kolla in vad som gäller? Tror att Jari asgarvar i Suomi över att ha bombat forumet med egna tävlingar och att ha fått igång debatten här. Som diskuterats tidigare; vad händer om 100