Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sylvia, med tanke på hur livligt du nu diskuterar verkar det som om du ändå väljer att lägga en del tid och energi på detta 🙂

I övrigt tycker jag att du går ifrån kärnfrågan i den här tråden: För frågan gäller naturligtvis inte en enskild medlem utan o

Fast jag tycker det är smart med trådar som startar tillsammans med loppen, då är allt samlat på ett ställe, länk till loppet lista på de som har lagt loppet i kalendern, resultat osv, men det skulle kunna finnas en funktion så att tråden inte startar för

Ett sätt är väl att loppen dyker upp i diskussionsforumet när någon faktiskt skrivit ett inlägg i det?

Edit: Lingling hann före .. 😉

Johanna, jag diskuterar dessvärre inte. Jag försvarar mig.

Men, jag ska tänka på det i fortsättningen, att har jag en avvikande uppfattning om vad Din kärnfråga gäller, så ska jag hålla mig utanför tråden. Tack!

Per, det föreslog jag för nån månad sen så jag hann före 🙂

@Per Det låter bra.

Men en sak. Lopphelvetet ska bli inställd om någon jäkel skriver:
"Ja ska dit!"
"Ja mä!"
"Anmäld!"
😉
Det har Olle implementerat en funktion för så det ser man ändå. Perfa Olle!!!

Är inte meningen med forum att man ska lägga sig i och tycka och tänka kring saker? Du får nog omvärdera din slutsats om att det bara är en vinkel på saker som ska fram Sylvia! Att lopp ska bort från diskussion får inte bli att inlägg ska bort från diskus

Jag håller med Lingling, Per... och Christer. Och Andreas.

Lingling var ju dock först med förslaget i denna tråd. Vi bör formulera en konkret önskan till Olle:

- Ta bort listningen av tävlingar/lopp i grupperna
- Låt lopp bli en diskussion då någon vill diskutera något inom ett lopp

Bra?

Det tycker jag låter som en bra början.