Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 11:57Sylvia, med tanke på hur livligt du nu diskuterar verkar det som om du ändå väljer att lägga en del tid och energi på detta 🙂
I övrigt tycker jag att du går ifrån kärnfrågan i den här tråden: För frågan gäller naturligtvis inte en enskild medlem utan o
Sylvia, med tanke på hur livligt du nu diskuterar verkar det som om du ändå väljer att lägga en del tid och energi på detta 🙂
I övrigt tycker jag att du går ifrån kärnfrågan i den här tråden: För frågan gäller naturligtvis inte en enskild medlem utan o
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:05Fast jag tycker det är smart med trådar som startar tillsammans med loppen, då är allt samlat på ett ställe, länk till loppet lista på de som har lagt loppet i kalendern, resultat osv, men det skulle kunna finnas en funktion så att tråden inte startar för
Fast jag tycker det är smart med trådar som startar tillsammans med loppen, då är allt samlat på ett ställe, länk till loppet lista på de som har lagt loppet i kalendern, resultat osv, men det skulle kunna finnas en funktion så att tråden inte startar för
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:09Ett sätt är väl att loppen dyker upp i diskussionsforumet när någon faktiskt skrivit ett inlägg i det?
Edit: Lingling hann före .. 😉
Ett sätt är väl att loppen dyker upp i diskussionsforumet när någon faktiskt skrivit ett inlägg i det?
Edit: Lingling hann före .. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 7 April 2013, 12:11Johanna, jag diskuterar dessvärre inte. Jag försvarar mig.
Men, jag ska tänka på det i fortsättningen, att har jag en avvikande uppfattning om vad Din kärnfråga gäller, så ska jag hålla mig utanför tråden. Tack!
Johanna, jag diskuterar dessvärre inte. Jag försvarar mig.
Men, jag ska tänka på det i fortsättningen, att har jag en avvikande uppfattning om vad Din kärnfråga gäller, så ska jag hålla mig utanför tråden. Tack!
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2013, 12:16Per, det föreslog jag för nån månad sen så jag hann före 🙂
Per, det föreslog jag för nån månad sen så jag hann före 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:17@Per Det låter bra.
Men en sak. Lopphelvetet ska bli inställd om någon jäkel skriver:
"Ja ska dit!"
"Ja mä!"
"Anmäld!"
😉
Det har Olle implementerat en funktion för så det ser man ändå. Perfa Olle!!!
@Per Det låter bra.
Men en sak. Lopphelvetet ska bli inställd om någon jäkel skriver:
"Ja ska dit!"
"Ja mä!"
"Anmäld!"
😉
Det har Olle implementerat en funktion för så det ser man ändå. Perfa Olle!!!
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:31Är inte meningen med forum att man ska lägga sig i och tycka och tänka kring saker? Du får nog omvärdera din slutsats om att det bara är en vinkel på saker som ska fram Sylvia! Att lopp ska bort från diskussion får inte bli att inlägg ska bort från diskus
Är inte meningen med forum att man ska lägga sig i och tycka och tänka kring saker? Du får nog omvärdera din slutsats om att det bara är en vinkel på saker som ska fram Sylvia! Att lopp ska bort från diskussion får inte bli att inlägg ska bort från diskus
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:38Jag håller med Lingling, Per... och Christer. Och Andreas.
Jag håller med Lingling, Per... och Christer. Och Andreas.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:51Lingling var ju dock först med förslaget i denna tråd. Vi bör formulera en konkret önskan till Olle:
- Ta bort listningen av tävlingar/lopp i grupperna
- Låt lopp bli en diskussion då någon vill diskutera något inom ett loppBra?
Lingling var ju dock först med förslaget i denna tråd. Vi bör formulera en konkret önskan till Olle:
- Ta bort listningen av tävlingar/lopp i grupperna
- Låt lopp bli en diskussion då någon vill diskutera något inom ett lopp
Bra?
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:53Det tycker jag låter som en bra början.
Det tycker jag låter som en bra början.