Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Föträfflig idé, Christer, Per, Lingling osv!

"Du får nog omvärdera din slutsats om att det bara är en vinkel på saker som ska fram Sylvia!"

Hur menar Du Andreas?

Som denna tråden utvecklade sig efter mitt första inlägg igår, med var och vartannat inlägg adresserat till mig, som i sakfrågan faktis

Det jag menar är att du inte alls ska göra som du säger "tänka mig för i fortsättningen".

Sakfrågor kan bli kopplade till person. Och att utpeka Jari som jobbig person kunde vi gemensamt avfärda med de inlägg som vi lyckats prestera.

Därför är det vikti

Ska vi skicka PM till Olle?

"Hej Olle!

Det har bland en stor del av användarna på FunBeat ifrågasatts varför tävlingar skall dyka upp bland de diskussioner som förs i våra grupper. Dessa ses av många inte tillföra något till diskussionen utan verkar sn

Är det ingen annan som ändå är lite intresserad av vad de här SELF-TRANSCENDENCE 2-MAILIA-tävlingarna är för något?
Googlade och såg att det blev träffar på bl.a. universitet i GB (2 miles) och Vaasa har också ett universitet men inga träffar där.

Bra Andreas. Och bra initiativ.

Nä, Anders, det är jag faktiskt inte. Men om man lägger in tävlingarna fint i kalendern med både länk till tävling, information om den samt plats så behöver den som är intresserad inte ens googla i fortsättningen 😉

Jag har inte skickat det än.

Ett förslag som jag fått till mig på andra medier är:
- Tävlingar ska inte gå att göra om till diskussion utan man ska få länka till tävling i diskussion om man vill prata om det

Det förslaget har fördelar och nackdelar som

Mycket bra, Andreas. You are blessed!

Bra Andreas, nu börjar vi komma på banan igen!

Jag har en idé
Istället för att varje nytt inlagt lopp kommer upp som en ny tråd, så kunde det komma upp som ett nytt inlägg i en samlingstråd för området.
Jag exemplifierar om något lägger in ett nytt lopp i löpning i Finland så kommer det upp som ett n