Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Andreas, bra initiativ. Det kommer dock fortfarande vara fullt med lopp i flödet som innehåller ett eller två inlägg i stil med...

"jag kommer!"

"Den här gången skall jag springa snabbare"

"Anmäld"

"Sign me up"

"Jupp"

Osv...

Varför måste loppen var

Stefan, skulle man inte kunna vända på det en aning?
Man skulle kunna använda kartan som en sökmotor. Om man klickar på en viss plats så får man upp lopp som är i närheten.

David, håller med! Den risken är jäkligt stor. Men det är ju många som tycker att vi ska ha det som det är nu också. Där allt dyker upp hela tiden.

Vi bör ju komma fram till ett förslag som passar alla eller iaf ett som alla kan leva med.

Kan man inte vända på det ännu mer? Tävlingar läggs upp som tävlingar, punkt. Inga diskussioner, bara den information som hör till.

Sen, när man startar en tråd i diskussionsforumet kan man välja att koppla den till en tävling. Då syns den i en lista und

🙂 men skulle då önska att skapande av diskussion sker från loppet och inte från ett inlägg som man håller på att skapa.
Man har ju på något smart sätt hittat ett lopp och sen får man oerhörd lust att diskutera om det!
Man går ju sällan och tänker att ma

Men problemet med de här loppen är inte att de går i Finland, det är snarare nivån på dem, eller att den inte framgår, inte för oss stackare som inte fått lära oss finska iaf (Sveriges största minoritetsspråk har jag för mig). saknas det dessutom länk til

Andreas, det borde gå att lägga en länk under loppets informationssida: "Starta diskussion om det här loppet" så kommer man rätt?

Det skulle dessutom täcka behovet från båda hållen s a s. Antingen sitter jag på kammaren och funderar på vilken sorts inter

Det tycker jag var ett bra förslag, Annica.

Annica, har du varit på studiebesök på jogg.se? Exakt så fungerar det där.

Fast det löser ju inte problemen för dem som vill se några stycken av loppen.

En filterfunktion behövs och en inställningsbar sådan som löser problemen för alla.

Hur var det nu jag skrev i den förra tråden som behandlade just detta?!