Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 15:30Tack för ditt svar, Olle.
Det är självklart ok att ni funderar vidare så att ni till sist hittar en bra lösning som passar så många som möjligt. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går.
Tack för ditt svar, Olle.
Det är självklart ok att ni funderar vidare så att ni till sist hittar en bra lösning som passar så många som möjligt. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går.
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2013, 15:49Bra att veta att det är nåt på gång - brist på info är alltid frustrerande!
Bra att veta att det är nåt på gång - brist på info är alltid frustrerande!
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 21:41Hur många Funbeatare är intresserade av tävlingar överhuvudtaget? Jag skulle gissa på mindre än hälften.
Hur många Funbeatare är intresserade av tävlingar överhuvudtaget? Jag skulle gissa på mindre än hälften.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 22:44Jag är intresserad av tävlingar och särskilt av diskussioner om dessa, men det gäller lokala tävlingar och tävlingar där jag vet någon som springer. Dock inser jag att det kanske inte borde alltid skapas en tråd som skall ses av alla gruppen bara för att
Jag är intresserad av tävlingar och särskilt av diskussioner om dessa, men det gäller lokala tävlingar och tävlingar där jag vet någon som springer. Dock inser jag att det kanske inte borde alltid skapas en tråd som skall ses av alla gruppen bara för att
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 11:05Mikael. Hur många skriver inlägg? Mindre än hälften tror jag.
Hur många har gjort sig ett "namn" tack vare/på grund av inlägg?
Mindre än en promille tror jag.Mest känd? Fp David tror jag så han blev ""demokratiskt" utesluten.
Vi är 200.000+ och väldi
Mikael. Hur många skriver inlägg? Mindre än hälften tror jag.
Hur många har gjort sig ett "namn" tack vare/på grund av inlägg?
Mindre än en promille tror jag.
Mest känd? Fp David tror jag så han blev ""demokratiskt" utesluten.
Vi är 200.000+ och väldi
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 17:44Ja, verkligen off-topic - skäms på dig K-G 😉
Men i likhet med vår vän Jari så räknas också K-G och jag själv in till dem som lägger upp tävlingar här som knappast intresserar mer än en handfull av Funbeats hundratusentals medlemmar. Det känns lite tråki
Ja, verkligen off-topic - skäms på dig K-G 😉
Men i likhet med vår vän Jari så räknas också K-G och jag själv in till dem som lägger upp tävlingar här som knappast intresserar mer än en handfull av Funbeats hundratusentals medlemmar. Det känns lite tråki
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 12:36Nu måste det hända någonting med alla dessa här loppen som läggs upp. De utgör ju mer än 50 % av rubrikerna. Idag när jag öppnade fanns där Onsdagsloppet 1-12 upplagda. Plus en massa andra lopp. Jag är ju inte ensam om att vara irriterad på det här. Om ma
Nu måste det hända någonting med alla dessa här loppen som läggs upp. De utgör ju mer än 50 % av rubrikerna. Idag när jag öppnade fanns där Onsdagsloppet 1-12 upplagda. Plus en massa andra lopp. Jag är ju inte ensam om att vara irriterad på det här. Om ma
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 17:33Har slutat att besöka just det forumet pga av alla lopp som hela tiden trycker undan diskussioner man FAKTISK är intresserad av!
Har slutat att besöka just det forumet pga av alla lopp som hela tiden trycker undan diskussioner man FAKTISK är intresserad av!
Quote from Elias Engqvist on 13 June 2013, 18:24Jag är också jäkligt irriterad på detta!
Jag är också jäkligt irriterad på detta!
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 18:29Loppen är intressantare än många diskussioner. Ta inte bort möjligheten att få upp alla nya lopp, tack.
Loppen är intressantare än många diskussioner. Ta inte bort möjligheten att få upp alla nya lopp, tack.