Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vill inte jag heller Magnus. Valfrihet i form av filter är vad iaf jag vill!

Magnus: Det kanske borde vara i en egen grupp bara? Löptävlingargruppen! Det vore ju så enkelt då: Den som är intresserad av att få dem i sin feed går med i gruppen. Den som hellre bara vill diskutera löpning går bara med i löpningsgruppen och slipper se

Tror Admin har långsemester, det var längesedan det kom någon respons. Håller fortfarande med om loppen! Rörigt i löpningsgruppen. En egen grupp för lopp, tack! I nyheter på Funbeat har alla rubriker någonting med reklam att göra och det är väl ok med de

Tycker Jessies förslag är utmärkt. *irriterad på att behöva klicka bort alla lopp hela tiden*

Det verkar som om man helt tappat geisten att sköta sin produkt Funbeat. Om jag hade haft en affär och alla mina kunder hade frågat efter en speciell vara och jag struntat i att ta hem den för att jag inte kände för det så tror jag att dessa kunder så små

Vi bryr oss mer än du kan ana, men ibland hinner man inte med.

Idén att flytta löpar-loppen till en egen grupp är mycket bra. Är det någon här som ser någon nackdel med det?

Kanske 1%.
Så flytta på.

Sedan anser lilla jag att vad är det för fel i olika lopptyper.
Är själv mycket för ultra + barfota.
2 löpgrupper som ej gillats av somliga så ultralopp har belastat jättegruppen löpning. (t-)
Vad gäller barfota så är det ju

Inte en enda nackdel!

Flytta på bara (t+)

Löparloppen i eget forum, vore klart bättre än nu i alla fall.
Vad gäller lopp skulle jag hellre söka på dem med filter, exempelvis snabbt kunna se vilka maror som går i augusti eller om det går något 10km lopp på bana i skåne.

Flytta. Men sätt också som obligatorisk uppgift att ange ort i rubriken så blir det bäst.