Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 13:24Jag hoppas att du tar lite statistik före och efter sådana här förändringar Olle, så man kan se om det får avsedd effekt, det inte blir någon skillnad, eller det får motsatt effekt.
Jag hoppas att du tar lite statistik före och efter sådana här förändringar Olle, så man kan se om det får avsedd effekt, det inte blir någon skillnad, eller det får motsatt effekt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 14:21Bra inlägg där Magnus. (t+)
Kanske lite statistik på vad förändringar införda har betytt,
Vi vill ju alla så väl, men vi är olika.
"mgn" skrev vi förr.
Rättelse. Minsta gemensamma nämnare.
Tänk förr så ansågs förkortningar översitteri.Fast i dag k
Bra inlägg där Magnus. (t+)
Kanske lite statistik på vad förändringar införda har betytt,
Vi vill ju alla så väl, men vi är olika.
"mgn" skrev vi förr.
Rättelse. Minsta gemensamma nämnare.
Tänk förr så ansågs förkortningar översitteri.
Fast i dag k
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 14:39Egen grupp låter utmärkt. Det har jag föreslagit redan för ett år sedan i flera diskussioner. Håller med majoriteten - kör på!
Egen grupp låter utmärkt. Det har jag föreslagit redan för ett år sedan i flera diskussioner. Håller med majoriteten - kör på!
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 15:02Vad då - egen grupp?
Finns ett antal grupper Löpning - X.
Varför inte styra dem dit?Är man intresserad så hittar man det man eftersträvar.
Utan att "Googla".T.o.m. jag 75 år asgammal hittar på Funbeat, 🙂
Vad då - egen grupp?
Finns ett antal grupper Löpning - X.
Varför inte styra dem dit?
Är man intresserad så hittar man det man eftersträvar.
Utan att "Googla".
T.o.m. jag 75 år asgammal hittar på Funbeat, 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 21:40Tävlingar i egen grupp (t+)
Ska bli skönt att slippa bli spammad med alla "Lingonbärsloppet i Knäckebrödhult 5km" o.likn.
Tävlingar i egen grupp (t+)
Ska bli skönt att slippa bli spammad med alla "Lingonbärsloppet i Knäckebrödhult 5km" o.likn.
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 22:19Jag tycker det är bra som det är. I löparforumet tittar jag ofta och när tävlingstrådar dyker upp där kan man få kännedom om lopp som man inte kände till innan och gå in och diskutera olika lopp om någon fundering dyker upp eller så. Jag tror inte att jag
Jag tycker det är bra som det är. I löparforumet tittar jag ofta och när tävlingstrådar dyker upp där kan man få kännedom om lopp som man inte kände till innan och gå in och diskutera olika lopp om någon fundering dyker upp eller så. Jag tror inte att jag
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 23:55Fördelen med loppen i ett eget forum är att alla som vill följa dem kan fortsätta göra det och alla andra kan låta bli.
Fördelen med loppen i ett eget forum är att alla som vill följa dem kan fortsätta göra det och alla andra kan låta bli.
Quote from Funbeat user on 15 June 2013, 08:11Och att vi som vill följa dem kan följa dem för sig och de andra diskussionerna för sig... Det kanske till och med kan finnas de som tvärtom gärna vill följa loppen men skiter i de andra diskussionerna?
Och att vi som vill följa dem kan följa dem för sig och de andra diskussionerna för sig... Det kanske till och med kan finnas de som tvärtom gärna vill följa loppen men skiter i de andra diskussionerna?
Quote from Funbeat user on 15 June 2013, 09:01Bra lösning att dela på gruppen.
Sätt alla som är med i "Löpning" idag till medlem till den ny gruppen. Så kan var och en välja bort om man vill se alla lopp eller inte.
Bra lösning att dela på gruppen.
Sätt alla som är med i "Löpning" idag till medlem till den ny gruppen. Så kan var och en välja bort om man vill se alla lopp eller inte.
Quote from Fredric Lagerström on 15 June 2013, 09:32Jag tycker inte det är något problem alls.
Jag bara klickar på "rubrik" under Löpning så bockas alla trådar för. Sedan avbockar jag de trådar jag vill läsa, därefter klickar jag på "markera förkryssade diskussioner som lästa"
Det tar bara ca 3 sekunder
Jag tycker inte det är något problem alls.
Jag bara klickar på "rubrik" under Löpning så bockas alla trådar för. Sedan avbockar jag de trådar jag vill läsa, därefter klickar jag på "markera förkryssade diskussioner som lästa"
Det tar bara ca 3 sekunder