Quote from Christer Berg on 14 June 2013, 10:11Kanske en begränsning att man inte kan lägga in obegränsat med tävlingar åt gången?
Kanske en begränsning att man inte kan lägga in obegränsat med tävlingar åt gången?
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 10:21Jag har redan gjort några förslag i denna och andra trådar i frågan. Det enklaste lösningen, men kanske inte bästa sättet, vore att dela löpningsgruppen i två delar. Löpning - träning och Löpning - tävling.
Jag har redan gjort några förslag i denna och andra trådar i frågan. Det enklaste lösningen, men kanske inte bästa sättet, vore att dela löpningsgruppen i två delar. Löpning - träning och Löpning - tävling.
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 10:22Är det där med en egen grupp för tävlingar inte precis det som redan önskades i ilägg 5 och 11 på första sidan i tråden för 2 månader sen (och antagligen även i tidigare trådar)?
Men hursom - ja, en separat tävlingsgrupp vore perfekt (t+)
Är det där med en egen grupp för tävlingar inte precis det som redan önskades i ilägg 5 och 11 på första sidan i tråden för 2 månader sen (och antagligen även i tidigare trådar)?
Men hursom - ja, en separat tävlingsgrupp vore perfekt (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 10:35Då behöver vi även en grupp Löpning - utrustning och en grupp Löpning - mat o dryck! 🙂
Nackdelen med att dela upp i en separat grupp är att inte alla kommer känna till den, och därmed posta reklam för sina lopp och "event" i den "vanliga" gruppen. Ja,
Då behöver vi även en grupp Löpning - utrustning och en grupp Löpning - mat o dryck! 🙂
Nackdelen med att dela upp i en separat grupp är att inte alla kommer känna till den, och därmed posta reklam för sina lopp och "event" i den "vanliga" gruppen. Ja,
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 10:46Jag har tidigare bara övervägt möjligheten att samla alla lopp (löpning/cykling etc) i en och samma grupp (och inte löplopp i en löpgrupp). Detta hade inneburit ganska stora nackdelar bland annat för att cyklister inte alltid är intresserade av löplopp.
Jag har tidigare bara övervägt möjligheten att samla alla lopp (löpning/cykling etc) i en och samma grupp (och inte löplopp i en löpgrupp). Detta hade inneburit ganska stora nackdelar bland annat för att cyklister inte alltid är intresserade av löplopp.
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 10:49Magnus: Alternativet till ett filter är lite knepigare än vad man först tror - det är möjligtvis en lösning på lite längre sikt.
Det går alltid att se till att det framgår tydligt i gruppen Löpning att det finns en till grupp för tävlingar. Och funkar de
Magnus: Alternativet till ett filter är lite knepigare än vad man först tror - det är möjligtvis en lösning på lite längre sikt.
Det går alltid att se till att det framgår tydligt i gruppen Löpning att det finns en till grupp för tävlingar. Och funkar de
Quote from Jonny Persson on 14 June 2013, 10:50Jag tror att det skulle bli jättebra Olle och jag tror att vi får tillbaka fler aktiva medlemmar i gruppen löpning.
Jag tror att det skulle bli jättebra Olle och jag tror att vi får tillbaka fler aktiva medlemmar i gruppen löpning.
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2013, 11:05En idé som, antar jag, är både enkel att implementera och har få nackdelar!
Med möjligheten till nån form av filter i framtiden blir det super!
Blir det genomfört snart blir det ännu bättre!Just do it 🙂
En idé som, antar jag, är både enkel att implementera och har få nackdelar!
Med möjligheten till nån form av filter i framtiden blir det super!
Blir det genomfört snart blir det ännu bättre!
Just do it 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 11:12Jag tror också det blir en bra lösning.
Diskussioner om Stockholm marathon och andra större lopp i den vanliga löpningsgruppen får vi nog stå ut med.
Troligen är det inte så många procent av de lopp som läggs upp som kommer att diskuteras där. Diskussione
Jag tror också det blir en bra lösning.
Diskussioner om Stockholm marathon och andra större lopp i den vanliga löpningsgruppen får vi nog stå ut med.
Troligen är det inte så många procent av de lopp som läggs upp som kommer att diskuteras där. Diskussione
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 11:50Jag låter eventuell diskussion pågå över helgen så löser vi detta i början på nästa vecka om inte några oväntade nackdelar dyker upp.
Jag låter eventuell diskussion pågå över helgen så löser vi detta i början på nästa vecka om inte några oväntade nackdelar dyker upp.