Quote from Jonny Persson on 7 April 2013, 22:13Men tittar man under fliken "Lopp" kan man hitta varenda tävling som ligger i kalendern och få en massa bra förslag på tävlingar som passar.
Det skulle vara väldigt skönt om loppen inte dök upp i grupperna. Väldigt skönt.
Men tittar man under fliken "Lopp" kan man hitta varenda tävling som ligger i kalendern och få en massa bra förslag på tävlingar som passar.
Det skulle vara väldigt skönt om loppen inte dök upp i grupperna. Väldigt skönt.
Quote from Bjarne Lewin on 7 April 2013, 22:20En filterfunktion som hade filtrerat bort alla lopp för de som vill det och hade filtrerat bort vissa för de som ville det.
Jag vill inte missa det där nya lilla loppet, bara för att det inte var inlagt när jag gjorde planeringen (H:)
Sen vill jag ju i
En filterfunktion som hade filtrerat bort alla lopp för de som vill det och hade filtrerat bort vissa för de som ville det.
Jag vill inte missa det där nya lilla loppet, bara för att det inte var inlagt när jag gjorde planeringen (H:)
Sen vill jag ju i
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 22:21Tricky, jag såg det sen. Jag lurkar lite på jogg ja 🙂
Tills du påpekade det var jag säker på att det var min egen idé. 😀
Tricky, jag såg det sen. Jag lurkar lite på jogg ja 🙂
Tills du påpekade det var jag säker på att det var min egen idé. 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 22:30PM nu skickat! 🙂
"Hej Olle!
Det har bland en stor del av användarna på FunBeat ifrågasatts varför tävlingar skall dyka upp bland de diskussioner som förs i våra grupper. Dessa ses av många inte tillföra något till diskussionen utan verkar snarare bli
PM nu skickat! 🙂
"Hej Olle!
Det har bland en stor del av användarna på FunBeat ifrågasatts varför tävlingar skall dyka upp bland de diskussioner som förs i våra grupper. Dessa ses av många inte tillföra något till diskussionen utan verkar snarare bli
Quote from Catharina Brattlin on 7 April 2013, 22:35Bra Andreas! Mycket bra! (t+)
Har Olle aldrig fått ett PM skickat till sig (det kanske han har fått?!?) ang medlemmarnas önskemål i denna frågan kan det ju vara svårt för honom att veta vad som behöver förändras till det bättre. Då hjälper inte diskussio
Bra Andreas! Mycket bra! (t+)
Har Olle aldrig fått ett PM skickat till sig (det kanske han har fått?!?) ang medlemmarnas önskemål i denna frågan kan det ju vara svårt för honom att veta vad som behöver förändras till det bättre. Då hjälper inte diskussio
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 23:10"en stor del av användarna"?
Hur många användare av Funbeat är det totalt, och hur många har ifrågasatt det?
"en stor del av användarna"?
Hur många användare av Funbeat är det totalt, och hur många har ifrågasatt det?
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 23:13Räknar till 1,5 nu.
Räknar till 1,5 nu.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 00:17Bra där! 🙂 Gör härmed en pudel och ber om ursäkt om jag hängde ut en specifik person med namn och underblåste diskussionen. Blev bara väldigt trött på att klicka i "Markera Diskussionen som ointressant" i två dagar i vad som jag upplevde som "spam" till
Bra där! 🙂 Gör härmed en pudel och ber om ursäkt om jag hängde ut en specifik person med namn och underblåste diskussionen. Blev bara väldigt trött på att klicka i "Markera Diskussionen som ointressant" i två dagar i vad som jag upplevde som "spam" till
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 06:26Bra med PM, jag hoppas och förutsätter dock att ansvariga för sidan har koll på den här tråden och den i prat som diskuterar utformandet av sidan.
Bra med PM, jag hoppas och förutsätter dock att ansvariga för sidan har koll på den här tråden och den i prat som diskuterar utformandet av sidan.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:43Vi har vilda diskussioner här på kontoret om hur vi ska lösa detta. Det är inte helt självklart hur det ska lösas. Exempelvis tycker ju många att det är väldigt bra att få reda på att nya tävlingar dykt upp. Dock är det ju förstås inte så kul när det plöt
Vi har vilda diskussioner här på kontoret om hur vi ska lösa detta. Det är inte helt självklart hur det ska lösas. Exempelvis tycker ju många att det är väldigt bra att få reda på att nya tävlingar dykt upp. Dock är det ju förstås inte så kul när det plöt