Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Andreas´ sista inlägg håller jag med om. Till 100%. Tolerans.

Magnus, kom igen! Två dagar! Visste Du exakt vad, hur och när saker och ting funkade på Funbeat två dagar efter ett att Du blev medlem? Ärligt?

Dessutom, tror Du eller vet Du att Jari asgarva

Sylvia, jag tror att alla som hänger här har ett liv vid sidan av FB. Och just därför, för att man de gånger man hänger lite här vill få en snabb överblick över vilka diskussioner som förs så vore det jättebra om inte hälften av trådarna i gruppen bestod

Som jag sa tidigare, Johanna, så förstår jag problematiken. Jag sa också att jag själv skulle önska att tävlingar och diskussionerna hölls åtskilda. Det vore väldigt bra.

Men eftersom det nu verkar vara så svårt att fixa och det inte görs något, trots ma

Gör det då, vad hindrar dig?

???

Vad vill Du att jag ska göra Annica?

Jo, Sylvia, genom att delta i den här diskussionen, där du inte bara reagerar på att en enskild medlem ev. har blivit rapporterad (även om du inte kan veta att det var just så) utan också delar med dig av din uppfattning om att det inte är en stor sak, så

"Det hade varit snyggare, och mer tolerant, om någon PM:ade Jari och berättade hur man gör med lopp"

Gör det då, ingen hindrar dig.

Ska sylvia göra det?? Det är ju ni andra som har gnällt.

Johanna, att jag inte tycker att det här med loppen är en så stor sak att jag blir irriterad och frustrerad betyder ju inte att jag lägger mig i om t ex Du tycker det är en stor sak. Väl?

Så här skrev jag:

"Jag väljer nogsamt vilka strider och irritati

Någon är alltid någon annan.