Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 11:17Det som skulle behövas är en filterfunktion på loppen, man väljer vilka länder och län man vill få läsa om lopp i. Ännu bättre vore om det fanns en sortering på loppens nivå också? Jag menar klubbloppserier nere i Småland är väl inte precis mkt intressant
Det som skulle behövas är en filterfunktion på loppen, man väljer vilka länder och län man vill få läsa om lopp i. Ännu bättre vore om det fanns en sortering på loppens nivå också? Jag menar klubbloppserier nere i Småland är väl inte precis mkt intressant
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:09Anledningen till att ALLA ska se tävlingar på funbeat är just för att ingen ska missa någon tävling!
Det är en strategi och det är därför saker inte fixas.
Det finns nog vissa som vinner på detta, för annars skulle de fixat det för länge sen.
Anledningen till att ALLA ska se tävlingar på funbeat är just för att ingen ska missa någon tävling!
Det är en strategi och det är därför saker inte fixas.
Det finns nog vissa som vinner på detta, för annars skulle de fixat det för länge sen.
Quote from Christer Berg on 6 April 2013, 13:11Jag har väl inget emot att se många lopp men det blir galet när loppen är inlagda på ett annat språk... och att det är brister i systemet som hindrar dubletter.
Jag har väl inget emot att se många lopp men det blir galet när loppen är inlagda på ett annat språk... och att det är brister i systemet som hindrar dubletter.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:13Ja dubletter borde det finnas bättre spärr emot ...
Ja dubletter borde det finnas bättre spärr emot ...
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:18@ Christian
Lopp på andra språk är det nog bara att du lär dig att leva med. Alla får utnyttja saker som de vill.
@ Christian
Lopp på andra språk är det nog bara att du lär dig att leva med. Alla får utnyttja saker som de vill.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:22Krav på geografisk position kunde vara en bra grej för att minska dubbletter?
Krav på geografisk position kunde vara en bra grej för att minska dubbletter?
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 14:19Annan reg.funktion: när tävlingen ska registreras väljs först sport och dag, vid detta kommer en kalender fram och lista på alla tävlingar i sporten just den dagen; finns då tävlingen behöver vederbörande inte fullfölja registreringen.
Annan reg.funktion: när tävlingen ska registreras väljs först sport och dag, vid detta kommer en kalender fram och lista på alla tävlingar i sporten just den dagen; finns då tävlingen behöver vederbörande inte fullfölja registreringen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 14:20Lösningen på detta är enkel. Lägg till en knapp "Vill inte se lopp/tävling i flödet". Sedan kan alla själv välja. Men jag är beredd att hålla med Andreas. Det finns annat bakom.
Lösningen på detta är enkel. Lägg till en knapp "Vill inte se lopp/tävling i flödet". Sedan kan alla själv välja. Men jag är beredd att hålla med Andreas. Det finns annat bakom.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 16:33Det finns ett uråldrigt FuB-citat:
"Diskussion är diskussion och tävling är tävling"Som de gamla grekerna sa så.................................
Det finns ett uråldrigt FuB-citat:
"Diskussion är diskussion och tävling är tävling"
Som de gamla grekerna sa så.................................
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 18:48Just det, tävlingar som rena kalenderhändelser har inte i diskussionsflödet att göra. De borde listas i en egen stream på hemsidan. Däremot ska man förstås kunna starta en diskussion om en tävling om det finns ett sådant intresse.
Just det, tävlingar som rena kalenderhändelser har inte i diskussionsflödet att göra. De borde listas i en egen stream på hemsidan. Däremot ska man förstås kunna starta en diskussion om en tävling om det finns ett sådant intresse.