Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För att anknyta till en annan tråd som heter nåt om sotdöden så är detta ett ypperligt tillfälle att frächa upp FB lite.
Är så satans less på att behöva sudda ut alla lopp varje gång jag loggar in och vill se mig om.

Plus på allt ni sagt +++++

På jogg.se finns det en tråd som handlar om Funbeat eller Jogg och där är det flera som aldrig fastnade för Funbeats forum eftersom man skrämdes bort av alla lopp som dyker upp i flödet. Jag har själv mött den reaktionen från folk jag försökt locka hit. J

Det borde inte vara någon svår sak att dela upp grupperna i två typer av grupper, t ex Löpning (diskussion) som är tävlingsfri, och Löpning (tävlingar) som innehåller alla tävlingar. På det sättet kan alla som vill se tävlingarna fortfarande göra det lätt

Håller helt med! Den utav mina grupper där jag upplevde problemet som störst var just löpgruppen, den har jag helt enkelt gått ur.

Det här har jag också tjatat om gång efter gång - BORT med skiten!

Även om det har varit många löp tävling de senaste dagar

Jag gillar att de syns. Jag är ny till triathlon, löpning och cykling och jag har hitta 3 tävling när de har lagt in

Men det som stör mig är när folk lägg till en lopp som redan finns

Konstruktionen som sådan på FB vad avser registreringar av tävlingar är ju också opedagogisk. Det framgår genom alla dubbelupplägg som dyker upp.

Ed. Under tiden jag skrev hann Ryan påpeka samma sak om dubbelupplägg.

Jag håller med Ryan i detta, har hittat många intressanta lopp genom denna funktionen och hade inte velat vara utan den. Den bör flyttas i så fall och inte tas bort.

Jag gillar idén skarpt med att ha ett forum med tävlingarna i och ett för övriga diskussioner, iaf under löpning som väl är det stora problembarnet i sammanhanget?

Det är ju inte direkt samma tävlingsuppläggningstryck i exvis längdskidor som jag också är