Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 13:02Attans! Då kan man ju inte skylla på något förbud heller. Vi får nog ta en sväng dit på vilodagen, Silva. 😉
Blir nog till att vända på utväxlingen först bara. 12/50 låter mer lämpligt än 34/27. Gäller att öva upp balansen först bara.
Attans! Då kan man ju inte skylla på något förbud heller. Vi får nog ta en sväng dit på vilodagen, Silva. 😉
Blir nog till att vända på utväxlingen först bara. 12/50 låter mer lämpligt än 34/27. Gäller att öva upp balansen först bara.
Quote from Emma Sjöberg on 15 July 2010, 13:29Det kan vi göra Göran.. för att fotografera då 😀
Det kan vi göra Göran.. för att fotografera då 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 14:29Angående ursprungsfrågan så gillar jag kompakt för att:
1) Jag hemom inte behöver växla lika mycket mellan stora och lilla klingan med ett kompakt- som med ett standardparti.
2) Jag får tillgång till en lättaste utväxling som jag överlever hyggligt tuffa
Angående ursprungsfrågan så gillar jag kompakt för att:
1) Jag hemom inte behöver växla lika mycket mellan stora och lilla klingan med ett kompakt- som med ett standardparti.
2) Jag får tillgång till en lättaste utväxling som jag överlever hyggligt tuffa
Quote from Charlotte Skoglund on 15 July 2010, 15:17bor i östergötland och där tycker jag att 53/39-11/23 är super framförallt att ha en jämn kassett bak är underbart små små kliv mellan växlarna...
men eftersom jag ska på en tripp till Italien bland lite backar så har jag beställt ett compactparti 34/50 m
bor i östergötland och där tycker jag att 53/39-11/23 är super framförallt att ha en jämn kassett bak är underbart små små kliv mellan växlarna...
men eftersom jag ska på en tripp till Italien bland lite backar så har jag beställt ett compactparti 34/50 m