Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:22Svart is the shit!
Svart is the shit!
Quote from ellen olsson on 8 April 2008, 08:23> Svart is the shit!
Jepp. White attracts the shit... 😉
Vitt är snyggt men inte speciellt länge... 🙂
> Svart is the shit!
Jepp. White attracts the shit... 😉
Vitt är snyggt men inte speciellt länge... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:32The Shit is brown!
The Shit is brown!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:35Kör du racern i skogen, David?
Smutsen från vägar och gator är då svart, här uppe. Vissa delar av den blir gråvit när den torkar.
Kör du racern i skogen, David?
Smutsen från vägar och gator är då svart, här uppe. Vissa delar av den blir gråvit när den torkar.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:39Jag har betalat massor av skatt för att VV ska asfaltera vägar som jag kan cykla på.
Skogen är till för de oskyldiga djuren och Mulleskolan.
Jag har betalat massor av skatt för att VV ska asfaltera vägar som jag kan cykla på.
Skogen är till för de oskyldiga djuren och Mulleskolan.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:39Kolla under skon efter en tur i parken Rasmus.
Kolla under skon efter en tur i parken Rasmus.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:09Fredrik, det blir skoskydd året runt för min del alltså?
Detta var den enda skon som satt skönt och den fanns bara i vitt...
Fredrik, det blir skoskydd året runt för min del alltså?
Detta var den enda skon som satt skönt och den fanns bara i vitt...
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:18David - aaaHahahaHAha Hittade bilden under presentationen. Kände mig hemma direkt! Lika barn leka bäst!
Kommer nog snart få sparken pga alla FB-relaterade asgarv.....
David - aaaHahahaHAha Hittade bilden under presentationen. Kände mig hemma direkt! Lika barn leka bäst!
Kommer nog snart få sparken pga alla FB-relaterade asgarv.....
Quote from ellen olsson on 8 April 2008, 19:22> Fredrik, det blir skoskydd året runt för min del alltså?
Det beror väl på hur fåfäng du är. Mina triathlonskor fanns också bara i vitt, men jag prioriterade pris och funktion framför fåfängan. Jag brukar göra det. 🙂
> Fredrik, det blir skoskydd året runt för min del alltså?
Det beror väl på hur fåfäng du är. Mina triathlonskor fanns också bara i vitt, men jag prioriterade pris och funktion framför fåfängan. Jag brukar göra det. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 19:35Nu får ni lära er att putsa skorna!
Nu får ni lära er att putsa skorna!