Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 11:00Blev det Fondriesten Anders ? (såg nu att du redan skrivit det)
Köpte precis en sådan själv via Sydsvenskans auktion "Bjud Nu" så jag fick
12.000:- cykeln för 8500:- 😀Vi kanske syns på vägarna runt Malmö-Lund
Blev det Fondriesten Anders ? (såg nu att du redan skrivit det)
Köpte precis en sådan själv via Sydsvenskans auktion "Bjud Nu" så jag fick
12.000:- cykeln för 8500:- 😀
Vi kanske syns på vägarna runt Malmö-Lund
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 11:20Kör på 105, vill du bli bättre på cykel lägg pengarna på en cykelresa till Mallis.
David, körde Lance på campa? Du vet han som bara vann TdF hela tiden..
Kör på 105, vill du bli bättre på cykel lägg pengarna på en cykelresa till Mallis.
David, körde Lance på campa? Du vet han som bara vann TdF hela tiden..
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:41Hej Stefan.
" körde Lance på campa? Du vet han som bara vann TdF hela tiden.."
Jag tror att det mer berodde på "motor" i detta fall. Inte vilka komponenter han körde på;) Rätta mig om jag har fel.
Vänligen
P.
Hej Stefan.
" körde Lance på campa? Du vet han som bara vann TdF hela tiden.."
Jag tror att det mer berodde på "motor" i detta fall. Inte vilka komponenter han körde på;) Rätta mig om jag har fel.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:49Stefan: Ganska jobbigt med en cykelresa till Mallis. Det är öppet vatten mellan fastlandet och Mallis.........
Jag vet att Lance vann TdF sju gånger och att mekarna bytade ShimaNO Dura Ace gruppen minst tre gånger per TdF så han körde på sannolikt på tret
Stefan: Ganska jobbigt med en cykelresa till Mallis. Det är öppet vatten mellan fastlandet och Mallis.........
Jag vet att Lance vann TdF sju gånger och att mekarna bytade ShimaNO Dura Ace gruppen minst tre gånger per TdF så han körde på sannolikt på tret
Quote from Sissel Svanøe on 19 June 2008, 16:29Ojojoj, vad mycket att tänka på för en färsking. Om nu italienare skär sig med Shimanopryttlar, hur är det då med tyskar? Köpte en Felt med 105 och Tiagra-komponenter och använde de "insparade" pengarna till att köpa tjusiga cykelkläder och rakhyvlar så a
Ojojoj, vad mycket att tänka på för en färsking. Om nu italienare skär sig med Shimanopryttlar, hur är det då med tyskar? Köpte en Felt med 105 och Tiagra-komponenter och använde de "insparade" pengarna till att köpa tjusiga cykelkläder och rakhyvlar så a
Quote from Fredrik Närenfors on 19 June 2008, 18:19Det är lugnt Maria. En snygg cykeltröja överskuggar taskiga komponenter
Det är lugnt Maria. En snygg cykeltröja överskuggar taskiga komponenter
Quote from Sissel Svanøe on 20 June 2008, 08:59Tack Per. Jag visste väl att jag valde rätt.
Tack Per. Jag visste väl att jag valde rätt.