Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:26Håriga ben är naturligt.
Springa 42k i trilinne och simbyxor är också naturligt.
Håriga ben är naturligt.
Springa 42k i trilinne och simbyxor är också naturligt.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:39Menar du med "naturligt" att det är en del av stenåldershysterin? Alltså vandra omkring i skogen med fivefingers och äta smör med oxfilé till frukost.
Menar du med "naturligt" att det är en del av stenåldershysterin? Alltså vandra omkring i skogen med fivefingers och äta smör med oxfilé till frukost.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:41Nä tacka vet jag en rejäl portion sockrade Cornflakes och en kraftig dämpning i high-tech dojjorna som tillåter mig att springa ett par kilometer längre med älgakliv innan skadan kommer. 😀
Nä tacka vet jag en rejäl portion sockrade Cornflakes och en kraftig dämpning i high-tech dojjorna som tillåter mig att springa ett par kilometer längre med älgakliv innan skadan kommer. 😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 00:11Wohooooo barfotadiskussionen. Mera mera, jag får aldrig nog!
Wohooooo barfotadiskussionen. Mera mera, jag får aldrig nog!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:22Jag kör med kompressionstights. Helt suveränt tycker jag. Skins har jag och min fru kör med 2XU. Fast jag använder mina långa tights i återhämtningssyfte efter hårda pass. Lite kinky att gå runt hemma med dem ett par timmar, men det är smällar man få ta :
Jag kör med kompressionstights. Helt suveränt tycker jag. Skins har jag och min fru kör med 2XU. Fast jag använder mina långa tights i återhämtningssyfte efter hårda pass. Lite kinky att gå runt hemma med dem ett par timmar, men det är smällar man få ta :
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:31Kompressionsstrumpor har jag blivit beroende av och snart kanske jag även vant mig vid mina 2XU. Kan starkt rekommenderas både under och efter träning.
Å som sagt, det blir så mysigt hemma när båda glider omkring i sina tigths (H)
Kompressionsstrumpor har jag blivit beroende av och snart kanske jag även vant mig vid mina 2XU. Kan starkt rekommenderas både under och efter träning.
Å som sagt, det blir så mysigt hemma när båda glider omkring i sina tigths (H)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:23Äkta stenålders påkrympta benlindor och tajts i ekologisk barkgarvad älgmocka?
Äkta stenålders påkrympta benlindor och tajts i ekologisk barkgarvad älgmocka?
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:56Finns det några studier på det här med kompressionstights? Alltså den vetenskapliga bakgrunden till deras funktion?
Håller med om att det känns gött att springa i dem. Kanske är lite placeboeffekt från dem också. Men den ska verkligen inte underskattas.
Finns det några studier på det här med kompressionstights? Alltså den vetenskapliga bakgrunden till deras funktion?
Håller med om att det känns gött att springa i dem. Kanske är lite placeboeffekt från dem också. Men den ska verkligen inte underskattas.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 13:27Sånahär då?
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=&P_ID=40715
Sånahär då?
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=&P_ID=40715
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 15:19Anne, finns de även i Mini och Knytt-storlek så hela familjen blir nöjd 🙂
Anne, finns de även i Mini och Knytt-storlek så hela familjen blir nöjd 🙂