Quote from Guest on 14 December 2010, 21:37Ny fundering. Hur länge kan ni hålla upp med träningen utan att uppleva en konditionsförlust?
Det beror ju på med vad man menar med träningsuppehåll.
Själv så upplever jag större förluster ju mer inaktiv jag varit under träningsuppehållet.3 dagars u
Ny fundering. Hur länge kan ni hålla upp med träningen utan att uppleva en konditionsförlust?
Det beror ju på med vad man menar med träningsuppehåll.
Själv så upplever jag större förluster ju mer inaktiv jag varit under träningsuppehållet.
3 dagars u
Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2010, 21:4747 minuter
47 minuter
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 21:57Det borde du nog söka för Bruse. Jag vet inte riktigt hur de medicinerar OCD beteende.
Det borde du nog söka för Bruse. Jag vet inte riktigt hur de medicinerar OCD beteende.
Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2010, 21:58Mer cyklar
Mer cyklar
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 22:56Mats, gör aldrig några träningsuppehåll, det är dumt att chansa.
Mats, gör aldrig några träningsuppehåll, det är dumt att chansa.
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 23:22Hehe, ok... frågan låter kanske som den har vissa OCD tendenser den också. 🙂
Men den var egentligen seriöst menad. Idag hade jag mitt sämsta pass på hela året. I mitt fall beror det nog mer på att jag fortfarande är råförkyld än något annat och kanske
Hehe, ok... frågan låter kanske som den har vissa OCD tendenser den också. 🙂
Men den var egentligen seriöst menad. Idag hade jag mitt sämsta pass på hela året. I mitt fall beror det nog mer på att jag fortfarande är råförkyld än något annat och kanske
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 23:29Bruse: Er det mulig at du stiller i samme klasse som denne.
BILDE:http://www.simma.nu/images/onsite/MacDonalds.jpg
Bruse: Er det mulig at du stiller i samme klasse som denne.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 00:29Jeg har det som Mats Å , etter en uke så merker jeg at pusten blir semmere. Og brystbenene presser på lungene.
+ at jeg "går" på veggen om jeg ikke for brukt kroppen.
Jeg har det som Mats Å , etter en uke så merker jeg at pusten blir semmere. Og brystbenene presser på lungene.
+ at jeg "går" på veggen om jeg ikke for brukt kroppen.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 08:19Jag vidhåller min personliga uppfattning att kroppen inte förändras särskilt mycket på en vecka eller två om man inte är på ren elitnivå och behöver kunna pressa kroppen till absolut max. Huvudet däremot, är en helt annan sak.
Jag vidhåller min personliga uppfattning att kroppen inte förändras särskilt mycket på en vecka eller två om man inte är på ren elitnivå och behöver kunna pressa kroppen till absolut max. Huvudet däremot, är en helt annan sak.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 08:432 veckor = 10 % konditionsförlust
2 månader = 40 %
2 år = back where you started
2 veckor = 10 % konditionsförlust
2 månader = 40 %
2 år = back where you started