Quote from Anders Wallerstedt on 11 August 2009, 13:19Det här med att träna i grupp...
http://oijer.blogspot.com/2009/04/oijers-cykelskola-det-har-med-lagtempo.html
Det här med att träna i grupp...
http://oijer.blogspot.com/2009/04/oijers-cykelskola-det-har-med-lagtempo.html
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 13:28Den är bra som beskrivning av hårdträning.
Den är bra som beskrivning av hårdträning.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:34Får man bättre träning om man är en skitstövel?
Får man bättre träning om man är en skitstövel?
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:37Du får testa.
Du får testa.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:40Mja, det ligger inte för mig riktigt, men jag får väl försöka 🙂
Mja, det ligger inte för mig riktigt, men jag får väl försöka 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:45Den bedömningen gör lekkamraterna.
Den bedömningen gör lekkamraterna.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:22Håller på att sätta ihop ett utvärderingsformulär där lekkamraterna får fylla i hur jag beter mig.
Undersökningar måste naturligtvis göras både före och efter transformationen till super-egoist för att det ska vara säkerställt att jag inte var en knöl re
Håller på att sätta ihop ett utvärderingsformulär där lekkamraterna får fylla i hur jag beter mig.
Undersökningar måste naturligtvis göras både före och efter transformationen till super-egoist för att det ska vara säkerställt att jag inte var en knöl re
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:30Det är väldigt ovanliga omdöme som skitstövel, knöl och super-egoist du har om Öljer. Har du tränat ihop med honom?
Det är väldigt ovanliga omdöme som skitstövel, knöl och super-egoist du har om Öljer. Har du tränat ihop med honom?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:17> Det är väldigt ovanliga omdöme som skitstövel, knöl och super-egoist du har om Öljer.
Nej David, jag har inte gjort några påståenden alls om Öijer. Eftersom jag inte känner honom har jag inte nån anledning att tycka nåt alls om honom. Han är säkert en
> Det är väldigt ovanliga omdöme som skitstövel, knöl och super-egoist du har om Öljer.
Nej David, jag har inte gjort några påståenden alls om Öijer. Eftersom jag inte känner honom har jag inte nån anledning att tycka nåt alls om honom. Han är säkert en
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:10Jaså, det var så du tänkte. Det framgår inte så tydligt bland alla invektiven du använder.
Jaså, det var så du tänkte. Det framgår inte så tydligt bland alla invektiven du använder.