Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 18:40Nej jag tänkte att jag skulle ta 2 dagars vila med bra mat- och vätskeintag och no stress innan jag tar mig en testtur, så jag provar att ta en kortare 7,5km imorgon.
Batterierna är bra, jag har Garmin 310XT så den laddar jag när det behövs och jag har
Nej jag tänkte att jag skulle ta 2 dagars vila med bra mat- och vätskeintag och no stress innan jag tar mig en testtur, så jag provar att ta en kortare 7,5km imorgon.
Batterierna är bra, jag har Garmin 310XT så den laddar jag när det behövs och jag har
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:25Jag tror kanske Niko menade batteriet i själva pulsbältet?
Jag tror kanske Niko menade batteriet i själva pulsbältet?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:25fast en 310 är så ny så om pulsbältet följde med klockan borde det inte vara slut på batterierna redan.
fast en 310 är så ny så om pulsbältet följde med klockan borde det inte vara slut på batterierna redan.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:34Jag tycker det låter som förkylning eller vätskebrist. Men om det är en Garmin... vilket pulsband har du... kan du ha ett av de äldre även om du har en realtivt nyköpt?
En del har haft problem med skenande puls med de gamla pulsbanden. Det finns trådar o
Jag tycker det låter som förkylning eller vätskebrist. Men om det är en Garmin... vilket pulsband har du... kan du ha ett av de äldre även om du har en realtivt nyköpt?
En del har haft problem med skenande puls med de gamla pulsbanden. Det finns trådar o
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:41Ja, jag har råkat ut för exakt samma sak. På en milrunda låg pulsen mer än 10 slag högre än vanligt vid det tempot. Jag sänkte farten - pulsen var lika hög. Jag började gå, pulsen sjönk endast några slag. Jag avslutade milen i långsamt promenadtempo, i no
Ja, jag har råkat ut för exakt samma sak. På en milrunda låg pulsen mer än 10 slag högre än vanligt vid det tempot. Jag sänkte farten - pulsen var lika hög. Jag började gå, pulsen sjönk endast några slag. Jag avslutade milen i långsamt promenadtempo, i no
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:51Lena: Råkade ut för liknande för några år sen. Vid ansträngning så hakade pulsen upp sig, gick till vårdcentral och eftersom pulsen fortfarande höll sig över 120 så var tryck också åt skogen.
Upprepade sig några gånger, blev skickad till akuten. Låg stabi
Lena: Råkade ut för liknande för några år sen. Vid ansträngning så hakade pulsen upp sig, gick till vårdcentral och eftersom pulsen fortfarande höll sig över 120 så var tryck också åt skogen.
Upprepade sig några gånger, blev skickad till akuten. Låg stabi
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 01:04Jag kan lägga till informationen nu att jag igår dagen efter löpningen hade ett blodtryck på 139/94 och idag 2 dagar efter det inträffade ligger den på 118/72
Jag kan lägga till informationen nu att jag igår dagen efter löpningen hade ett blodtryck på 139/94 och idag 2 dagar efter det inträffade ligger den på 118/72
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 08:10Nu ser jag fram emot rapport från dagens pass! Precis som AT så tror jag inte på batteriteorin men vi får veta idag om det händer igen. Min Garmin är mkt äldre och batteri är ok.
Nu ser jag fram emot rapport från dagens pass! Precis som AT så tror jag inte på batteriteorin men vi får veta idag om det händer igen. Min Garmin är mkt äldre och batteri är ok.
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 14:51Jag hade en rejäl förkylning och när jag tyckte jag var helt symtomfri (det var en elak förkylning med feber som tog sin lilla tid....) sprang jag ett kort pass med sällskap i det som normalt är "prattempo". Jag tyckte det kändes brutaljobbigt och tystnad
Jag hade en rejäl förkylning och när jag tyckte jag var helt symtomfri (det var en elak förkylning med feber som tog sin lilla tid....) sprang jag ett kort pass med sällskap i det som normalt är "prattempo". Jag tyckte det kändes brutaljobbigt och tystnad
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 19:43Hej på er
Jag körde att testpass och det gick utmärkt. Jag såg till att ha vätska i kroppen och började lugnt i 6min/km för att under 5km stegra till ca 4:45min/km. Pulsen betedde sig som den brukar göra och återhämtningspulsen efter passet var riktigt b
Hej på er
Jag körde att testpass och det gick utmärkt. Jag såg till att ha vätska i kroppen och började lugnt i 6min/km för att under 5km stegra till ca 4:45min/km. Pulsen betedde sig som den brukar göra och återhämtningspulsen efter passet var riktigt b