Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 22:42Även jag har problem med märklig puls på min 910XT.
Jag kan köra ett cykelpass spinning eller motionscykel och allt fungerar (med funktionströja), sen så byter jag bara skor och börjar springa på löpband och plötsligt så har jag 160-180 i puls... märklig
Även jag har problem med märklig puls på min 910XT.
Jag kan köra ett cykelpass spinning eller motionscykel och allt fungerar (med funktionströja), sen så byter jag bara skor och börjar springa på löpband och plötsligt så har jag 160-180 i puls... märklig
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 22:45Glapp i kontakten mellan bandet och sändaren, och studsarna när du springer skapar störningar. Ta av den och sätt tillbaka den ett par gånger.
Det är min gissning.
Glapp i kontakten mellan bandet och sändaren, och studsarna när du springer skapar störningar. Ta av den och sätt tillbaka den ett par gånger.
Det är min gissning.
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:30Jag tar av sändaren varje gång jag har tränat och sköljer av bandet.
Detta pga att mitt gamla band började rosta då jag bara sköljde av av det och inte monterade bort sändaren under torkning.Jag har inte problem med dålig puls när jag startar träningen
Jag tar av sändaren varje gång jag har tränat och sköljer av bandet.
Detta pga att mitt gamla band började rosta då jag bara sköljde av av det och inte monterade bort sändaren under torkning.
Jag har inte problem med dålig puls när jag startar träningen
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 22:52Okej, då kanske chansen att det skall hjälpa är lite mindre.
Okej, då kanske chansen att det skall hjälpa är lite mindre.
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 08:44Nu var det ett litet tag sedan jag startade tråden och jag har hunnit testa ett otal gånger 🙂
För det första anser jag att det nya pulsbandet är MYCKET sämre än det gamla hårda. Inte ur bekvämlighetssynpunkt utan hur bra pulsdata jag får.
Felet måste
Nu var det ett litet tag sedan jag startade tråden och jag har hunnit testa ett otal gånger 🙂
För det första anser jag att det nya pulsbandet är MYCKET sämre än det gamla hårda. Inte ur bekvämlighetssynpunkt utan hur bra pulsdata jag får.
Felet måste