Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningkonstigt problem vid jogging...
You need to log in to create posts and topics.

12

Nej gör inte det, låt pojkstackarn vara.

Ekwall har bevisat vilken bra löpare han är som kom tvåa i år i SM som avgjordes under Göteborgsvarvet. Han sprang på 1:07:35 och slog sitt egna svenska juniorrekord.

Så skriv om hans löparegenskaper istället. 🙂

tack för tipsen! när det gäller att tömma tarmen innan så ja, det ser jag numera verkligen till att göra. Tyvärr hjälper det inte alltid, åtminstone häromdan sprang jag ut med nytömd tarm (herregud vad pratar jag om egentligen, inget för mjäkiga läsare hä

Mikael Ekvall ja.
Hade han inte sprungit med randiga ben förra året så hade han nog inte fått samma uppmärksamhet i år
http://tinyurl.com/pbe6by

Jag hörde några "skojfriska" farbröder som tjatade på Enervitförsäljarna vid mässan i Göteborg. De frågade säkert ett 20-tal ggr om Mikael körde på Enervit förra året, dock visste inte försäljarna vem han var men de lovade att kolla upp det. Var lite roli

De dagar jag snabblunchat med kaffe o hamburgare har magen inte gillat löpning. Det beror inte på vad du äter innan passet?

(hmm skall man kanske sammanfoga denna tråden med parallelltråden....)

Men men
Det kan nog ligga något i vad Anders säger, jag har en känsla av att för mig så är magen är som stabilast på morgonen innan frukost....
(det kanske är den egentliga orsaken t

12