Quote from Magnus Gelang on 24 May 2009, 00:20Nej gör inte det, låt pojkstackarn vara.
Nej gör inte det, låt pojkstackarn vara.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 08:07Ekwall har bevisat vilken bra löpare han är som kom tvåa i år i SM som avgjordes under Göteborgsvarvet. Han sprang på 1:07:35 och slog sitt egna svenska juniorrekord.
Så skriv om hans löparegenskaper istället. 🙂
Ekwall har bevisat vilken bra löpare han är som kom tvåa i år i SM som avgjordes under Göteborgsvarvet. Han sprang på 1:07:35 och slog sitt egna svenska juniorrekord.
Så skriv om hans löparegenskaper istället. 🙂
Quote from Eric Jacobsson on 24 May 2009, 10:02tack för tipsen! när det gäller att tömma tarmen innan så ja, det ser jag numera verkligen till att göra. Tyvärr hjälper det inte alltid, åtminstone häromdan sprang jag ut med nytömd tarm (herregud vad pratar jag om egentligen, inget för mjäkiga läsare hä
tack för tipsen! när det gäller att tömma tarmen innan så ja, det ser jag numera verkligen till att göra. Tyvärr hjälper det inte alltid, åtminstone häromdan sprang jag ut med nytömd tarm (herregud vad pratar jag om egentligen, inget för mjäkiga läsare hä
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:59Mikael Ekvall ja.
Hade han inte sprungit med randiga ben förra året så hade han nog inte fått samma uppmärksamhet i år
http://tinyurl.com/pbe6by
Mikael Ekvall ja.
Hade han inte sprungit med randiga ben förra året så hade han nog inte fått samma uppmärksamhet i år
http://tinyurl.com/pbe6by
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:23Jag hörde några "skojfriska" farbröder som tjatade på Enervitförsäljarna vid mässan i Göteborg. De frågade säkert ett 20-tal ggr om Mikael körde på Enervit förra året, dock visste inte försäljarna vem han var men de lovade att kolla upp det. Var lite roli
Jag hörde några "skojfriska" farbröder som tjatade på Enervitförsäljarna vid mässan i Göteborg. De frågade säkert ett 20-tal ggr om Mikael körde på Enervit förra året, dock visste inte försäljarna vem han var men de lovade att kolla upp det. Var lite roli
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:09De dagar jag snabblunchat med kaffe o hamburgare har magen inte gillat löpning. Det beror inte på vad du äter innan passet?
De dagar jag snabblunchat med kaffe o hamburgare har magen inte gillat löpning. Det beror inte på vad du äter innan passet?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:47(hmm skall man kanske sammanfoga denna tråden med parallelltråden....)
Men men
Det kan nog ligga något i vad Anders säger, jag har en känsla av att för mig så är magen är som stabilast på morgonen innan frukost....
(det kanske är den egentliga orsaken t
(hmm skall man kanske sammanfoga denna tråden med parallelltråden....)
Men men
Det kan nog ligga något i vad Anders säger, jag har en känsla av att för mig så är magen är som stabilast på morgonen innan frukost....
(det kanske är den egentliga orsaken t