Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontakt annonser
You need to log in to create posts and topics.

Denna tråden är menat som en skojig tråd om hur en kontakt annons på funbeat skulle kunna se ut. det ska inte vara en klassisk annons utan baserat på träning träning träning....

Jag vågar inte ens fundera i dom banorna. Ju mer udda och personliga mina nätannonser har varit desto knasigare tjejer har nappat. Och tvärtom. Så jag skulle hålla mig till vittvin och räkor, typ.

Jag tror man ska undvika klicheér som skogspromenader och mysiga hemmakvällar (även om man gillar det) ....det låter som plagiat.

Och som tjej vill man nog ana att killen har humor. Inte är så intresserad av ytliga saker...haha...fast det är ju min syn p

Denna annons vänder sig bara till dom på FB?
Men.. dom som varit med ett tag här på FB vet väl på ett ungefär vilken typ jag är va? Hur gamal jag är, hur många barn jag har osv eller?
Nånstans har jag väl yttrat en humoristisk önskelista på Mr Perfekt..

Vad sägs om denna: "Om du inte pallar 15 mil i veckan på cykel skiter vi i det va?"

Eller: "På lördagskvällen gillar jag att sätta mig på trainern, med Mp3-an skithögt i öronen och trampa tills grannarna klagar på burrandet - vad du gör spelar mig ingen

kristoffer: Låter inte som du är så sugen på att ha nån i ditt liv 😉

Nu börjar vi snacka Kristoffer! (H:)

Sa just till Mela i en annan tråd (en cykeltråd naturligtvis) att hon har en dröm man!! Han har haft egen cykelaffär.. det är ju rätt optimalt tycker jag då 😉

Kristoffer, jättebra tips. En tjej som passar det vill jag ha!

vänta här lite.. när jag läste det här igen så såg jag en grej... Cykla ENSAM upp o ner för de mäktiga bergen.. eeh.. error där hörrö....
tänk om HON skulle tycka att 15 mil i veckan är lite då?? 😉

mmm...de behöver modifieras lite så att man faktiskt får med tösen på det också.