Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontakt annonser
You need to log in to create posts and topics.

Tack alla för lyckönskningar. Vi får se hur det blir på lördag. Men "so far so good". 🙂

J-E: Det blir (nästan) premiär för skidåkning i år. Inte en snöflinga här i närheten.. Åkte tjejvasan förra året.

Åsaa vad kul! Lycka till!

Andra saker som funkar är att lista allt man INTE vill ha:

ex Vill INTE ha en man som svär o gormar, vill INTE ha en soffpotatis etc..

Funkar I promise... fast sen hade jag lite mer krav än på den listan så det hände inget

.Inlägget återställt.

Tråden spårar ut..

Johan hur menar du? Kontaktannons: Vill INTE ha mm mm ... jättebra! Det är klart att det spårar ur, vad har inte gjort det innan? Ska vi halka upp på banan igen då..

Kille/man/karl sökes för dejtar/träffar/djupa samtal/promenader vid sidan om träningen.

Nu är det upp till bevis Johanna 🙂 Har försökt göra en kontaktannons i den ICKE andan. Har inte haft mycket tur med andra typer av annonser så vem vet, det kanske fungerar bättre den här gången 😉

Är tveksam om icke annonser funkar för alla, kan ju varit din övriga charm och tilltalande yttre som avgjorde, Johanna.

För vem skulle beskriva sig själv som "en man som svär o gormar" eller "soffpotatis"? Förutom någon med en stor portion självdistans?

Ha ha ha!

Ja du Jonas.. tänk vad du kan ha gått miste om..;) Får tillägga att jag hade väldigt många "Inten" och hmm.. jo en del svar fick jag, de flesta kommenterade min "inten" positivt... Får se vad Mikael säger, om det funkar för honom .. Lycka ti

Tackar!

Jag har inte särskilt många inten än så länge. Jonas kan ju förvisso också ha rätt. Har man bara "the looks" så får man mer svar än om man är världsbäst på att skriva... Själv har jag slagit ihop dem till en enda bra egenskap 🙂 Jag har varken t

Mikael, jag är säker på att du underskattar dig själv nu. Lycka till, det är lite kul att höra andra sätt att göra saker 🙂

Jag håller inte med! Iofs kan det göra endel om man ser bra ut på bild, men har man ingen bild alls och skriver bra så tar folk kontakt ändå!
Det får ju gärna vara lite vett bakom pannbenet iaf..