Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontakt annonser
You need to log in to create posts and topics.

Klart jag är löjlig ni är ju allsmäktiga gudar. Om jag bara kunde vara som ni.
*kysser era fötter*
Nawn snutte är rädd för förändringar...

hehe..du e rolig du, ja fattar ingenting, alltså var problemet är.

Du borde väl lägga till i din kontaktannons "väldigt känslig, blir ofta sur när ja inte får som ja vill"
Finns säkert nån tjej som tänder på det 😉

Dessutom, va gör du på funbeat om du i

Ja karin var är problemet. Var är problemet med att jag inte ville vara med i tråden längre. Vad är problemet med det?
Problemet är som i ovanstånde inlägg från personer som gör personliga påhopp utan ingen anledning.

vad spelar det för roll vad jag gör

Från Johan till Karin:
"Du är löjlig som påpekar att nån är löjlig. Du skriver att jag är löjlig för att jag försvarat mig. Att en tråd jag sakapt inte bvlev som jag vill och därför inte kände att jag ville vara med i är löjligt? Det får du allt förklara.

Eftersom karin inte väljer att svara på privata meddelande som kunde få ett slut på detta prat så har denna tråden nu blivit en offentlig bråk tråd där man har gaddat ihop sig mot mig.
Av vilken anledning, att jag tog bort mina inlägg. tråden kunde ha for

Admin Kontaktad. Sånt här tolerar inte jag.

Vad är det som händer... Vart gick detta fel någonstans. Vi borde väl alla:
1... acceptera att trådar spårar ut - det händer ju hela tiden (jag har nog också bidragit till detta ett otal gånger och det tycker jag inte nödvändigtvis är fel!)
2...acceptera

Efter att jag läst mit senaste inlägg insåg jag att detta också kan tolkas. Gör inte det! Jag tycker naturligtvis att alla har rätt att ifrågasätta saker som en gång publicerats offentligt...
Det var nog det viktigaste i mitt budskap. Nästa är att vi ock

Jösses... (#)

Kristoffer, Tolkar inte ditt inlägg. Kan dock hålla med att det kanske inte är så smart att radera sådant som en gång varit offentligt. PUnkt slut