Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontakt annonser
You need to log in to create posts and topics.

Johan, nerlagd tråd? ...och raderade meddeladen? Vad har hänt?
Träffat en argsint tös som inte tål att man faktiskt har levt ett liv innan man träffades?

Om man raderar meddelanden efteråt så blir diskussionerna förstörda och ofta ganska snurriga.

Anders för att försva det jag gjort svara jag på ditt inlägg. Jag starta tråden och den har inte innehålligt det som tråden var skapad till från början. Därför vill jag ej deltaga i den eller så.
Att mina inlägg är raderade förstör inget av snacket här då

Men Johan, varför går du bakåt o raderar det du skrivit. Ångrar du dej månne. Står du inte för det du en gång skrivit?

aadu, nej du har ju så rätt jag står inte för det jag skrivit det är därför jag postat mitt inlägg på min press istället eftersom den ledde till nått annat än det var menat.
Gud va smart du är, jag skulle vilja vara som du! Puss

O Anders jag har inte hittat nån tjej du kanske kan ställa upp inatt? lite myspys på soffan.;);)

Hehe, jag är ledig i kväll och tar det lugnt inför Öppet spår på söndag, så om du bott lite närmare så... 😉

>Jag starta tråden och den har inte innehålligt det som tråden var skapad till från början

Så är det väl med de flesta trådarna här, de spårar ur förr eller senare. Och oftast leder ju urspårningen till andra intressanta och roliga diskussioner. 🙂

Jag måste säga att den här tråden är väl en som faktiskt hållit sig till ämnet rätt så hyggligt eller?? Jag fattar inte var det gick fel nånstans?

Ska vi inte få säga grattis till någon när det går bra osv??
Nu blev jag putt :@

felet är när folk gör påhopp för att man inte vill vara med i tråden längre. Man får tycka va f*n man vill...men inte på funbeat

löjlig du är johan 😛