Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontakt annonser
You need to log in to create posts and topics.

Var väl medveten om att jag inte skulle få något napp på den annonsen. Däremot skulle, som Silva sagt, det vara underbart om man fick med sig henne på de "upptåg" jag skrev. Att ta en cykeltur i alperna, cykla TILLSAMMANS 15 mil i veckan (eller mer - det

Helt klart bra mycket bättre!! (t+)

Riktigt bra annonser!
Fast det blev ju inga nya förslag från er andra...
o eftersom jag sitter med idétorka kommer inte jag heller med några..

men det dyker väl upp något så småningom..

Den här gick hem:
......................
För att träffa mig får man ta sig till gymmet eller ut i löparspåret.
Jag söker en man som antingen aktivt vill dela mitt intresse eller följa med som support och ivrig påhejare.
......................

Senaste

Grattis och Lycka till, Åsa! BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/08-03.gif

Grattis Åsa! Och välkommen till Mora!! Premiär??

Men vilket fynd du gjort Åsa 🙂 Grattis (V)

> helt enkelt spendera lördagskvällen med en mumsig och nyttig måltid, för att sedan köra ett träningspass, eller nått!

Fel ordning! Träning först och sedan käk med snabba kolhydrater och bra protein! 🙂

Inlägget återställt.

Längden spelar inte så stor roll men ett lagom långt löpsteg är att föredra. Kroppsligt bör du kunna göra situps utan att magen tar i. Mentalt bör du vara en tjej som inte lägger av när det blir jobbigt inställningen allt går med m

Jag kan tänka mig någon som frivilligt säger att han kan följa med till stallet och hjälpa mig med kusen. utan att klaga på att det luktar lite 🙂