Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 10:53Kanske en länk för att växla mellan denna layout och en "lättläst" layout är lösningen (brukar ju finnas länkar med tre olika stora A:n), alternativt möjlighet för folk att göra skin som man kan använda...
Kanske en länk för att växla mellan denna layout och en "lättläst" layout är lösningen (brukar ju finnas länkar med tre olika stora A:n), alternativt möjlighet för folk att göra skin som man kan använda...
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 12:28Äsch det här duger! Olle mfl, gör klart android-appen i stället!
Äsch det här duger! Olle mfl, gör klart android-appen i stället!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 12:47Det är ett svårt typsnitt för vissa skärmar.
Gjorde en reset på min skärm hemma igår och det var ett väldigt tweakande innan det blev behagligt att läsa igen. Den skärmen vet jag har ruggigt dålig standardinställning där det behövs kalibreras för både fre
Det är ett svårt typsnitt för vissa skärmar.
Gjorde en reset på min skärm hemma igår och det var ett väldigt tweakande innan det blev behagligt att läsa igen. Den skärmen vet jag har ruggigt dålig standardinställning där det behövs kalibreras för både fre
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:27Det är nog inte "fetare" ni vill ha. Ni vill ha ett typsnitt med större x-höjd och större loopar i bokstäver som a och e med mera. Ett typ-snitt avpassat för skärm helt enkelt. Som det inte är nu.
Det är nog inte "fetare" ni vill ha. Ni vill ha ett typsnitt med större x-höjd och större loopar i bokstäver som a och e med mera. Ett typ-snitt avpassat för skärm helt enkelt. Som det inte är nu.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:37Här kommer ett lite sent inlägg (varit på semester i Rom och kommer tillbaka till det här - surrealistiskt, men intressant) men det här är mina två (Euro)cent:
Grå bakgrund för olästa är helt enkelt inte bra, hur svart man än gör texten.
Daniel L hade et
Här kommer ett lite sent inlägg (varit på semester i Rom och kommer tillbaka till det här - surrealistiskt, men intressant) men det här är mina två (Euro)cent:
Grå bakgrund för olästa är helt enkelt inte bra, hur svart man än gör texten.
Daniel L hade et
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:38.och när man får det där felmeddelandet så har det man skrivit tydligen inte kommit fram.
Tyvärr framgick det inte när jag försökte gå tillbaka till tråden och trycka F5, då dök minsann inte texten upp. Oh well.
.och när man får det där felmeddelandet så har det man skrivit tydligen inte kommit fram.
Tyvärr framgick det inte när jag försökte gå tillbaka till tråden och trycka F5, då dök minsann inte texten upp. Oh well.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:39Har jag sagt att texten fortfarande inte är tillräckligt svart?? 😉
Har jag sagt att texten fortfarande inte är tillräckligt svart?? 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:40Edit är min bästa kompis. Sådeså. (H)
Edit är min bästa kompis. Sådeså. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 10:40Jag tror jag förstår 🙂
Jag tror jag förstår 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 08:49Väntar fortfarande på att kontrasten på text ska ökas. Olle & co verkar antingen tagit ledigt efter det hårda arbetet, eller så jobbar de hårt vidare.
Förty är kontrasten fortfarande katastrofal. Länkarna är fortfarande ljusblå på vit bakgrund, och en de
Väntar fortfarande på att kontrasten på text ska ökas. Olle & co verkar antingen tagit ledigt efter det hårda arbetet, eller så jobbar de hårt vidare.
Förty är kontrasten fortfarande katastrofal. Länkarna är fortfarande ljusblå på vit bakgrund, och en de