Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 16:11*bump*!
Var är kvinnorna? Och den yngre generationen? (gärna Sthlmare...)
/Frida
*bump*!
Var är kvinnorna? Och den yngre generationen? (gärna Sthlmare...)
/Frida
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:05Jasså det duger inte med medelålders män från Västkusten 😉
Jasså det duger inte med medelålders män från Västkusten 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:24Återkom när ni behöver ha en referensgrupp med personer som aldrig har snusat och rökt.
Återkom när ni behöver ha en referensgrupp med personer som aldrig har snusat och rökt.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:08Ja jag har ju redan tackat ja, men jag är ju inte den yngre generationen.... Dock kvinna och Stockholmare. 🙂
Ja jag har ju redan tackat ja, men jag är ju inte den yngre generationen.... Dock kvinna och Stockholmare. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 09:21Hur mkt ska man snusa för att vara snusare? Jag snusar några dgr/vecka, och kan hålla upp flera dagar, eller nån vecka, däremellan.
Kvacificeras jag till testgruppen?
Hur mkt ska man snusa för att vara snusare? Jag snusar några dgr/vecka, och kan hålla upp flera dagar, eller nån vecka, däremellan.
Kvacificeras jag till testgruppen?
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 10:07Nja Sarah vi söker regelbundet och långvarigt snusande personer med rejäl "snusbelastning" så tyvärr kvalar du inte riktigt in. Another time!
Nja Sarah vi söker regelbundet och långvarigt snusande personer med rejäl "snusbelastning" så tyvärr kvalar du inte riktigt in. Another time!
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 10:27Attans. 🙂 Men ska bli kul att läsa resultaten sen!
Attans. 🙂 Men ska bli kul att läsa resultaten sen!
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 14:39Jag är också nyfiken på resultaten. Slutade snusa för tre veckor sedan efter att ha haft en prilla inne sen 1987. Var och när kan man läsa resultaten?
Kom gärna fram till att snusa är dåligt för löpningen, så jag inte börjar igen! 🙂
Jag är också nyfiken på resultaten. Slutade snusa för tre veckor sedan efter att ha haft en prilla inne sen 1987. Var och när kan man läsa resultaten?
Kom gärna fram till att snusa är dåligt för löpningen, så jag inte börjar igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 14:45Johan: det är jättelätt att sluta, jag har gjort det flera gånger...
😉
Johan: det är jättelätt att sluta, jag har gjort det flera gånger...
😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 12:39Här är en kvinnlig snusare till! Fast 42 och boende i Skåne...
Här är en kvinnlig snusare till! Fast 42 och boende i Skåne...