Quote from Elias Engqvist on 27 January 2013, 16:25Det är lite jobbigt med en person som inte ser allas inlägg - man vet ju inte vilka han ser - ser du tex mitt?
Det är lite jobbigt med en person som inte ser allas inlägg - man vet ju inte vilka han ser - ser du tex mitt?
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 16:34Står det inte i TOUR så finns det inte, enligt vissa.
Står det inte i TOUR så finns det inte, enligt vissa.
Quote from Berit Bengtson on 27 January 2013, 18:17Tack för infon Bruse.
Att Pintan skulle vara såpass bristfälligt konstruerad hade jag ingen aning om.
Tack för infon Bruse.
Att Pintan skulle vara såpass bristfälligt konstruerad hade jag ingen aning om.
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2013, 19:59Kan bero på storleken?
Kan bero på storleken?
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 12:35Förmodligen.
Förmodligen.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 13:43Tack för alla tips och synpunkter! Kanske inte blir en vinterkonvertering trots allt utan snarare att jag ser mig om efter något mer lämpligt för ändamålet.
Tack för alla tips och synpunkter! Kanske inte blir en vinterkonvertering trots allt utan snarare att jag ser mig om efter något mer lämpligt för ändamålet.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 23:12Dra på ett par conti 4season och använd den till vår och höst cykel istället. Då slipper slita på din nya när det är slask och grusigt.
Dra på ett par conti 4season och använd den till vår och höst cykel istället. Då slipper slita på din nya när det är slask och grusigt.
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 13:54"Dra på ett par conti 4season och använd den till vår och höst cykel istället. Då slipper slita på din nya när det är slask och grusigt. "
Kanske ingen dum idé. Hm. MTB till vintern. Gamla racern med 4-season höst/vår. Nya racern på sommaren. 3 cyklar. B
"Dra på ett par conti 4season och använd den till vår och höst cykel istället. Då slipper slita på din nya när det är slask och grusigt. "
Kanske ingen dum idé. Hm. MTB till vintern. Gamla racern med 4-season höst/vår. Nya racern på sommaren. 3 cyklar. B
Quote from Rasmus Olsson on 1 February 2013, 15:35Rätt antal cyklar att äga är alltid enligt formeln n+1
Rätt antal cyklar att äga är alltid enligt formeln n+1
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2013, 20:24Precis så många har jag (med n=3)
Precis så många har jag (med n=3)