Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 08:19Korrigering Bruse: rätt antal att äga är n+1(där n är nuvarande antal) så länge man inte överskrider s-1 - där s är det antal som leder till separation från ens partner.
(hämtat från http://www.velominati.com/the-rules/ - regel #12)
Korrigering Bruse: rätt antal att äga är n+1(där n är nuvarande antal) så länge man inte överskrider s-1 - där s är det antal som leder till separation från ens partner.
(hämtat från http://www.velominati.com/the-rules/ - regel #12)
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 10:40Fast vad det gäller det där med s-1 så är det ju en fråga om prioritering 😉
(Hoppas nu inte att min fru läser allt för mycket i detta forum)
Fast vad det gäller det där med s-1 så är det ju en fråga om prioritering 😉
(Hoppas nu inte att min fru läser allt för mycket i detta forum)
Quote from Berit Bengtson on 4 February 2013, 16:52Varför köper ni enbart cyklar åt er själva?
Varför inte köpa lika ofta, och gärna bättre, till era partners/fruar?
De cyklarna bör dessutom vara både bättre och snyggare, men inte nödvändigtvis dyrare, än de ni köper åt er själva.För några år sedan köpt
Varför köper ni enbart cyklar åt er själva?
Varför inte köpa lika ofta, och gärna bättre, till era partners/fruar?
De cyklarna bör dessutom vara både bättre och snyggare, men inte nödvändigtvis dyrare, än de ni köper åt er själva.
För några år sedan köpt
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 21:34Jag har köpt 3 cyklar åt min fru; en fulldämpad, en damglidare och en pendlarhybrid. Problemet ligger nu snarare i att hon inte vill ha fler. Landsväg kommer jag aldrig att få ut henne på. Och nu har hon någon konstig idé om att hon inte behöver någon ytt
Jag har köpt 3 cyklar åt min fru; en fulldämpad, en damglidare och en pendlarhybrid. Problemet ligger nu snarare i att hon inte vill ha fler. Landsväg kommer jag aldrig att få ut henne på. Och nu har hon någon konstig idé om att hon inte behöver någon ytt
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 21:37"Varför inte köpa lika ofta, och gärna bättre, till era partners/fruar?"
För att man vill välja sina cyklar själv. 🙂
"Varför inte köpa lika ofta, och gärna bättre, till era partners/fruar?"
För att man vill välja sina cyklar själv. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2013, 22:26Varför ska man köpa till sin fru - varför kan inte hon köpa själv? Eller köpa till sin man isf?
Varför ska man köpa till sin fru - varför kan inte hon köpa själv? Eller köpa till sin man isf?
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 22:34Var det där en gliring åt mig Christer?
I så fall; jag köper åt min fru av den enkla anledningen att hon ber mig om hjälp. Är det ngt fel med det?
Var det där en gliring åt mig Christer?
I så fall; jag köper åt min fru av den enkla anledningen att hon ber mig om hjälp. Är det ngt fel med det?
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2013, 11:41Det var ingen gliring alls - det var en fråga till Håkan C. Det var väl han som ställde frågan!?
Det var ingen gliring alls - det var en fråga till Håkan C. Det var väl han som ställde frågan!?
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 13:02Okidokey! Missuppfattning från min sida. Jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen 🙂
Okidokey! Missuppfattning från min sida. Jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen 🙂