Quote from Christian Wahlberg on 18 June 2008, 13:48Grunden för alla sportdrycker är nån form av kolhydrat + salt. Sen varierar det mellan olika märken vilka salter, mineraler, vitaminer eller rent av BCAA (grenade aminosyror) man stoppar i. Man kan blanda ihop nästan allt själv om man verkligen ger sig tu
Grunden för alla sportdrycker är nån form av kolhydrat + salt. Sen varierar det mellan olika märken vilka salter, mineraler, vitaminer eller rent av BCAA (grenade aminosyror) man stoppar i. Man kan blanda ihop nästan allt själv om man verkligen ger sig tu
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:58Jonas vad kör du med för sportdryck då så kanske man kan testa ??
Jonas vad kör du med för sportdryck då så kanske man kan testa ??
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 15:13Fungerar bra med torkade aprikoser.
Fungerar bra med torkade aprikoser.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 15:57Jo tack allihopa nu har jag fått lite och tänka på ha det så bra
Jo tack allihopa nu har jag fått lite och tänka på ha det så bra
Quote from Christian Wahlberg on 18 June 2008, 16:37Jag kör med Powerbars Performance sports drink, bär smak. Gjorde en liten utvärdering av innehållet i några sportdrycker för 4-5 år sen och då fastnade jag för den här. Tycker dessutom att den är väldigt neutral i smaken, dvs inget jag skulle dricka för a
Jag kör med Powerbars Performance sports drink, bär smak. Gjorde en liten utvärdering av innehållet i några sportdrycker för 4-5 år sen och då fastnade jag för den här. Tycker dessutom att den är väldigt neutral i smaken, dvs inget jag skulle dricka för a
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:03Maltodextrin + Dextropur + Salt + Vitamintillskott borde då kanske göra en ypperlig sportdryck till mindre än halva priset?
De vitaminer traditionell sportdryck innehåller kanske man inte hittar i något tillskott, men man kan väl tänka sig att en brusta
Maltodextrin + Dextropur + Salt + Vitamintillskott borde då kanske göra en ypperlig sportdryck till mindre än halva priset?
De vitaminer traditionell sportdryck innehåller kanske man inte hittar i något tillskott, men man kan väl tänka sig att en brusta
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:07Vatten är gott.
Vatten är gott.
Quote from Christian Wahlberg on 18 June 2008, 17:21"Vatten är gott."
Nu var det ju inte det som var ursprungsfrågan utan vad man ska dricka om man INTE dricker vatten.
"Vatten är gott."
Nu var det ju inte det som var ursprungsfrågan utan vad man ska dricka om man INTE dricker vatten.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:35Då dricker jag Pepsi max eller Hof.
Då dricker jag Pepsi max eller Hof.
Quote from Fredrik Närenfors on 18 June 2008, 19:504 matskedar dextros blir perfekt för en dvärg i 20 kilos klassen.
Grabbar i Dennis kaliber behöver 60-80 gram i en vattenflaska. Vilket är mer typ 1.5 dl - 2 dl
Jämför med Vitargos portionsförpackningar á 70 gram
4 matskedar dextros blir perfekt för en dvärg i 20 kilos klassen.
Grabbar i Dennis kaliber behöver 60-80 gram i en vattenflaska. Vilket är mer typ 1.5 dl - 2 dl
Jämför med Vitargos portionsförpackningar á 70 gram