Quote from Jan Lundquist on 5 July 2008, 23:52"Ingen kan vara snygg i varken spandex eller cykelbyxor."
Snygg och snygg.. En del är ju intressantare än andra (H) De lämnar ju inte mycket åt fantasin direkt...
"Ingen kan vara snygg i varken spandex eller cykelbyxor."
Snygg och snygg.. En del är ju intressantare än andra (H) De lämnar ju inte mycket åt fantasin direkt...
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 23:54Jag fantiserar gärna bara jag slipper cykelbyxor. Mer fantasi åt folket!
Jag fantiserar gärna bara jag slipper cykelbyxor. Mer fantasi åt folket!
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 00:09Manligheten eller utseendet sitter inte i kläderna...de är bara attiraljer....dessutom är väl ingen särskilt snygg efter ett rejält träningspass...
Skulle vilja se den utan skavsår efter 20 mil utan cykelbyxor... då är det lagom sexigt med någon som måst
Manligheten eller utseendet sitter inte i kläderna...de är bara attiraljer....dessutom är väl ingen särskilt snygg efter ett rejält träningspass...
Skulle vilja se den utan skavsår efter 20 mil utan cykelbyxor... då är det lagom sexigt med någon som måst
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 00:11Han tvättade sig väl aldrig i Macahans och gick runt i en hjortskinnsuniform under ett par år.
Det måste ha luktat både det ena o andra.
Han tvättade sig väl aldrig i Macahans och gick runt i en hjortskinnsuniform under ett par år.
Det måste ha luktat både det ena o andra.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 00:12Äh, det som inte dödar det härdar. Utom cykelbyxor, de dödar på direkten.
Äh, det som inte dödar det härdar. Utom cykelbyxor, de dödar på direkten.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 08:27Jag är snygg i cykelbyxor.
Jag är snygg i cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 09:47Jo tjena.
Jo tjena.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 12:08Josefin vad har du emot cykelbyxor? Det låter som du har varit med om någon traumatisk händelse som har med cykelbyxor att göra.
Josefin vad har du emot cykelbyxor? Det låter som du har varit med om någon traumatisk händelse som har med cykelbyxor att göra.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 13:16Du menar förutom att de är horribelt fula?!
Du menar förutom att de är horribelt fula?!
Quote from Fredrik Närenfors on 6 July 2008, 14:37Det är naturligtvis viktigt att mannen har rakade ben för att se bra ut i cykelbyxor. Om inte så håller jag till fullo med Josefin att det ser för d-t ut (H)
Det är naturligtvis viktigt att mannen har rakade ben för att se bra ut i cykelbyxor. Om inte så håller jag till fullo med Josefin att det ser för d-t ut (H)