Quote from Lotta Lindström on 6 July 2008, 14:38Jag håller med Josefin, cykelbyxor är INTE snyggt på nån. Sen att de kanske är praktiska är en helt annan diskussion.
Jag håller med Josefin, cykelbyxor är INTE snyggt på nån. Sen att de kanske är praktiska är en helt annan diskussion.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 14:53Cykelbyxor används enbart vid träning/tävling på cykel.
Jag shoppar inte eller flanerar på Ströget o Avenyn i cykelbyxor.Däremot ser man ofta individer i ridbyxor som shoppar och det är inte så aptitligt vid charkdisken med gödsel och stöv.
Cykelbyxor används enbart vid träning/tävling på cykel.
Jag shoppar inte eller flanerar på Ströget o Avenyn i cykelbyxor.
Däremot ser man ofta individer i ridbyxor som shoppar och det är inte så aptitligt vid charkdisken med gödsel och stöv.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 14:55Nä, det håller jag med om David, ridbyxor i stallet och ingen annanstans.
Nä, det håller jag med om David, ridbyxor i stallet och ingen annanstans.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 14:59Ride on, Baby!
Ride on, Baby!
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:02På tal om cykelbyxor och lite OT
.. När man minst anar det så dök det upp det par fantastiska ben mitt i allt..
Nu var det ju iof benen som var det primära men tightsen gjorde ju sitt för helhetsintrycket..http://www.utsidan.se/obj/photo/c5/c5da1e4788
På tal om cykelbyxor och lite OT
.. När man minst anar det så dök det upp det par fantastiska ben mitt i allt..
Nu var det ju iof benen som var det primära men tightsen gjorde ju sitt för helhetsintrycket..
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:03Mina ögon blöder just nu.
Mina ögon blöder just nu.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:10Det var mest störande med människor på de bilderna.
Vyerna är annars fantastiska.
Det var mest störande med människor på de bilderna.
Vyerna är annars fantastiska.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:12"Mina ögon blöder just nu. "
Äh.. tönt..
"Mina ögon blöder just nu. "
Äh.. tönt..
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:20Tönt?! Jag föredrar nörd, mes, efterbliven eller mentalt instabil.
Tönt?! Jag föredrar nörd, mes, efterbliven eller mentalt instabil.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:22Jag är ledsen men ibland får man helt enkelt inte välja själv.. (H)
Jag är ledsen men ibland får man helt enkelt inte välja själv.. (H)