Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 15:57Ja det kan ju knappast vara värre än MED cykelbyxor.
Ja det kan ju knappast vara värre än MED cykelbyxor.
Quote from Jan Lundquist on 6 July 2008, 16:09Ny tråd för cykelbyxor kanske?
Här började vi diskutera vilken grad av desperation som finns i gruppen 🙂
Ny tråd för cykelbyxor kanske?
Här började vi diskutera vilken grad av desperation som finns i gruppen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 16:19Sant, Stina. Jag kan säga att jag inte är nog desperat för att tycka cykelbyxor är acceptabla i alla fall.
Sant, Stina. Jag kan säga att jag inte är nog desperat för att tycka cykelbyxor är acceptabla i alla fall.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 19:0022 rätt, men känner mig ändå väldigt kräsen trots testet
22 rätt, men känner mig ändå väldigt kräsen trots testet
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 20:44som sagt vem behöver cykelbyxor...
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2020792
som sagt vem behöver cykelbyxor...
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 15:34whoptidooo, naturistcykling (H:) får väl ta rejält med vaselin också för att undvika skavsår när det är skinn mot skinn sådär...
whoptidooo, naturistcykling (H:) får väl ta rejält med vaselin också för att undvika skavsår när det är skinn mot skinn sådär...
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 18:42Det är väl inget måste med skavsår efter 20 mil, eller ens efter 30? Jag hade inga sådana och gick inte som Zeb Macahan! Gjorde väl nåt rätt i alla fall!
Det är väl inget måste med skavsår efter 20 mil, eller ens efter 30? Jag hade inga sådana och gick inte som Zeb Macahan! Gjorde väl nåt rätt i alla fall!
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 22:15Cykelbyxorna känner jag mig ganska bekväm i, men våtdräkt fy f-n! =)
Cykelbyxorna känner jag mig ganska bekväm i, men våtdräkt fy f-n! =)
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 22:25Jag har en inbyggd våtdräkt, väldigt bekväm.
Jag har en inbyggd våtdräkt, väldigt bekväm.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 01:23jag har en triatlondräkt någonstans....både och mao
jag har en triatlondräkt någonstans....både och mao