Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKräsen, Flexibel eller desperat?
You need to log in to create posts and topics.

Katarina,
var det naturistcykling när du cyklade så långt 🙂 annars ska det inte vara några problem men det var just det där med skinka mot sadel utan en läcker cykelbyxa emellan *aouch*

Ahaaa, det var så det var! Jag tror att jag hade blivit uppmärksammad om jag kört au naturelle...

och apploderad...!!!!

haha den här diskussionen har urartat ganska rejält. =D

Vad tycker ni om män i bar överkropp/kvinnor i sport-bh som är ute och joggar då? För man se ut på det viset (när det är riktigt varmt dvs)?

varför inte !!!

För att jag var tvungen till det häromdagen och tyckte mig ana konstiga blickar. Men jag stirrade tillbaka och ansträngde mig för att se otroligt seriös och koncentrerad ut..

Ja jag tänker iaf inte ta mig ut näck och jogga, det är en sak som är säker ^^

I övrigt; det är helt klart VARMARE med både sport-bh OCH linne, även om temperaturskillnaden är ganska obetydlig. Jag vet inte om blickarna var uppskattande, det var mer: Jas

äh det är ju blickarna som värmer 😀

Män eller kvinnor som _joggar_ eller utför annan träning i bar överkropp (gärna en top på kvinnorna dock) har jag inga synpunkter på. Så länge de inte glömmer ta på sig tröjan innan de går in på pizzerian för kolhydratåterladdningen. Då är det Big No No

äsch då Malene, fegis 😉 och dessutom fungerar människokroppen som bäst i rörelse i 28 graders värme. Naken. Det har jag läst.:D

Tror jag förstår vilka blickar du fick, "så vem tror hon att hon är, springa runt sådär och stoltsera, SÅ jäkla snygg är hon