Quote from Guest on 8 May 2007, 10:33Någon som haft det?
Jag fick det igår... första gången jag haft ryggproblem. Notera ålder: 26 år och ojar mig. Min kropp protesterar överdrivet mot all sorts träning nu, hade orecis återhämtat mig från mild överträning när detta slår till. 🙁
Satte i någr
Någon som haft det?
Jag fick det igår... första gången jag haft ryggproblem. Notera ålder: 26 år och ojar mig. Min kropp protesterar överdrivet mot all sorts träning nu, hade orecis återhämtat mig från mild överträning när detta slår till. 🙁
Satte i någr
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 8 May 2007, 10:43Det låter som en otäck reaktion... Berätta vilket datorspel det var så vi andra kan hålla oss ifrån det. 🙂
Det låter som en otäck reaktion... Berätta vilket datorspel det var så vi andra kan hålla oss ifrån det. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 11:08En klassiker, Warcraft 2 🙁
Är det här mitt straff för alla digitala alver jag slaktade?
En klassiker, Warcraft 2 🙁
Är det här mitt straff för alla digitala alver jag slaktade?
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 8 May 2007, 11:18De kanske fick in en lyckoträff när du vände ryggen till? De rackarna!
Mitt råd: smärtstillande salva, sedan går du tillbaks till datorn och hämnas! 😀
Skämt åsido, hoppas smärtan släpper fort.
De kanske fick in en lyckoträff när du vände ryggen till? De rackarna!
Mitt råd: smärtstillande salva, sedan går du tillbaks till datorn och hämnas! 😀
Skämt åsido, hoppas smärtan släpper fort.
Quote from Fredrik Närenfors on 8 May 2007, 11:42Att sitta vid datorn är inte det allra bästa när man behöver vila efter hård träning. Gäller verkligen att tänka på att man inte sjunker ihop. Själv har svårt att slappna av med benen vid datorn utan sitter och spänner dem i konstiga ställningar.
Att sitta vid datorn är inte det allra bästa när man behöver vila efter hård träning. Gäller verkligen att tänka på att man inte sjunker ihop. Själv har svårt att slappna av med benen vid datorn utan sitter och spänner dem i konstiga ställningar.
Quote from Therese Woodhill on 8 May 2007, 15:28vad avr det för övertränings symtom du hade?
vad avr det för övertränings symtom du hade?
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 16:00Hade Vanliga symptom, trötthet, lättirriterad och aptitlöshet. Jag får det lätt och en veckas vila brukar vara nog. Kände mig pigg och rastlös så jag tog 20 min jogging och några armhövningar.
Sedan satt jag hos en kompis. Usel stol och dragig lägenhet.
V
Hade Vanliga symptom, trötthet, lättirriterad och aptitlöshet. Jag får det lätt och en veckas vila brukar vara nog. Kände mig pigg och rastlös så jag tog 20 min jogging och några armhövningar.
Sedan satt jag hos en kompis. Usel stol och dragig lägenhet.
V
Quote from Therese Woodhill on 8 May 2007, 17:52kanske lite dålig stretching också?
kanske lite dålig stretching också?
Quote from Catharina Brattlin on 9 May 2007, 09:43Linn, jag kollade Din träningskalender, och mängden träning torde inte orsaka överträning, vare sig tidsmässigt eller ansträngningsmässigt, så det är nog inte problemet med Ditt onda.
Vad som däremot kan vara orsaken till Ditt onda i ryggslutet är att Di
Linn, jag kollade Din träningskalender, och mängden träning torde inte orsaka överträning, vare sig tidsmässigt eller ansträngningsmässigt, så det är nog inte problemet med Ditt onda.
Vad som däremot kan vara orsaken till Ditt onda i ryggslutet är att Di
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 19:37Knappast stretchingen... jag stretchar mycket noga sedan jag tränade kampsport... Mycket smidigare än genomsnittet., viktig del av nervärmningsfasen.
Jag kan stå på alla fyra med raka ben och lägga hela överkroppen mot låret när jag stretchar sittandemed
Knappast stretchingen... jag stretchar mycket noga sedan jag tränade kampsport... Mycket smidigare än genomsnittet., viktig del av nervärmningsfasen.
Jag kan stå på alla fyra med raka ben och lägga hela överkroppen mot låret när jag stretchar sittandemed