Quote from Catharina Brattlin on 9 May 2007, 19:53OK, Linn. Det var ju skönt att höra att det är bättre...och kul att Du har sån´t "jävlaranamma"...:-)
OK, Linn. Det var ju skönt att höra att det är bättre...och kul att Du har sån´t "jävlaranamma"...:-)
Quote from Martin Trygg on 9 May 2007, 19:57Men... Hur sjutton står man på alla fyra med raka ben, med överkroppen på låren, sittande med benen isär??? (#)
Men... Hur sjutton står man på alla fyra med raka ben, med överkroppen på låren, sittande med benen isär??? (#)
Quote from Catharina Brattlin on 9 May 2007, 20:27Hmmm, jag funderade också på det, men vågade inte fråga. Linn är kanske extremt vig eller nåt 😉 och jag ville inte verka korkad...
Hmmm, jag funderade också på det, men vågade inte fråga. Linn är kanske extremt vig eller nåt 😉 och jag ville inte verka korkad...
Quote from Jan Lundquist on 9 May 2007, 20:29"Jag kan (1)stå på alla fyra med raka ben
och (2) lägga hela överkroppen mot låret när jag stretchar sittande med benen isär" (H)
"Jag kan (1)stå på alla fyra med raka ben
och (2) lägga hela överkroppen mot låret när jag stretchar sittande med benen isär" (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 20:37Var det så smart! Fick inte heller ihop det, men jag ser det nu 😉
Var det så smart! Fick inte heller ihop det, men jag ser det nu 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 22:13Fast håll med om att det var lite mer superhjälte över 1+2 😉
Fast håll med om att det var lite mer superhjälte över 1+2 😉
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 9 May 2007, 22:25Hade det varit allt samtidigt så hade det kunna varit en orsak till ryggsmärtan... 🙂
Hade det varit allt samtidigt så hade det kunna varit en orsak till ryggsmärtan... 🙂
Quote from Anders Wallerstedt on 10 May 2007, 08:26"raka ben" det ska nog vara rakade ben, då blir det lättare (H)
Prova även att stretcha baksida lår samt ljumsken, vanligt att få ryggont om baksidan är för kort eller om ljumsken inte är tillräckligt flexibel. Vanligt för cyklister iaf.
"raka ben" det ska nog vara rakade ben, då blir det lättare (H)
Prova även att stretcha baksida lår samt ljumsken, vanligt att få ryggont om baksidan är för kort eller om ljumsken inte är tillräckligt flexibel. Vanligt för cyklister iaf.
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 09:29precis stina, exakt så!
Svarar inte på kommentarer om rakning... skäms på dig -_-och jag stretchar mer än nämda övningar.
Fast den tid jag tillbringat framför datorn med att bli bäst på World of Warcraft har brytit ned min kropp mer än jag trodde 🙁Nå
precis stina, exakt så!
Svarar inte på kommentarer om rakning... skäms på dig -_-
och jag stretchar mer än nämda övningar.
Fast den tid jag tillbringat framför datorn med att bli bäst på World of Warcraft har brytit ned min kropp mer än jag trodde 🙁
Nå
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 10:40Men det kanske är lättare att stretcha om man rakar sig ...
Men det kanske är lättare att stretcha om man rakar sig ...