Quote from Guest on 17 March 2008, 09:46När jag springer får jag väldigt lätt problem med att vaderna drar ihop sig och nästan krampar - mycket obehagligt! och ihållande är det också, börjar efter fem minuter och håller i sig i uppåt en halvtimme, minst. Nån som har något tips på hur man kan un
När jag springer får jag väldigt lätt problem med att vaderna drar ihop sig och nästan krampar - mycket obehagligt! och ihållande är det också, börjar efter fem minuter och håller i sig i uppåt en halvtimme, minst. Nån som har något tips på hur man kan un
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 09:56Ser du till att ha druckit tillräckligt innan? Vätskebalansen kan ställa till en del just när det gäller kramp. Magnesium kan också saknas.
Ser du till att ha druckit tillräckligt innan? Vätskebalansen kan ställa till en del just när det gäller kramp. Magnesium kan också saknas.
Quote from Urban Nilsson on 17 March 2008, 10:10Jag har haft problem med vaderna som berodde på rumpan och yttre lårmuskeln som var stela/korta och drog i vaden. Du kan ju ha ett annat problem men det kan vara värt att testa mitt botemedel.
Pröva att inte stretcha vaden och tänja ut rumpan och lår (ba
Jag har haft problem med vaderna som berodde på rumpan och yttre lårmuskeln som var stela/korta och drog i vaden. Du kan ju ha ett annat problem men det kan vara värt att testa mitt botemedel.
Pröva att inte stretcha vaden och tänja ut rumpan och lår (ba
Quote from Eric Jacobsson on 17 March 2008, 10:16Tack för tipsen! jag ska testa att tänja som du beskrev, jag tror... uhm... tror att jag förstod beskrivningen. 😛
Det där med vätskebalansen måste jag nog tänka över också... vill minnas att jag inte hade druckit något sen frukost igår när jag var ute
Tack för tipsen! jag ska testa att tänja som du beskrev, jag tror... uhm... tror att jag förstod beskrivningen. 😛
Det där med vätskebalansen måste jag nog tänka över också... vill minnas att jag inte hade druckit något sen frukost igår när jag var ute
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 10:21Har liknande erfarenheter som Daniel härovan. I mitt fall förklarade sjukgymnasten att det var nå´n sorts sena i låret som påverkade vaderna. Senan, som var kort, löpte längs yttersidan på låret. Den är svår att stretcha och det kan krävas sjukgymnst/mass
Har liknande erfarenheter som Daniel härovan. I mitt fall förklarade sjukgymnasten att det var nå´n sorts sena i låret som påverkade vaderna. Senan, som var kort, löpte längs yttersidan på låret. Den är svår att stretcha och det kan krävas sjukgymnst/mass
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:14Har du ordentliga skor Fny?
Har du ordentliga skor Fny?
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:24Det här problemet hade jag för några år sedan när jag körde mycket cykling. Dock inte lika allvarligt som Fny. Dåligt med stretching efter jag cyklat var min teori. Numera får jag bara lite känningar i början av säsongen.
Skönt att veta att det finns exp
Det här problemet hade jag för några år sedan när jag körde mycket cykling. Dock inte lika allvarligt som Fny. Dåligt med stretching efter jag cyklat var min teori. Numera får jag bara lite känningar i början av säsongen.
Skönt att veta att det finns exp
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:30jag kapar tråden lite..!
om krampen i stället kommer i triceps vid belastning, finns det motsvarande stretchövningar att göra?
jag kapar tråden lite..!
om krampen i stället kommer i triceps vid belastning, finns det motsvarande stretchövningar att göra?
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 19:21Jag brukar framkalla kramp i vaderna då o då.. tycker det är lite skönt heh..
Jag brukar framkalla kramp i vaderna då o då.. tycker det är lite skönt heh..
Quote from Eric Jacobsson on 17 March 2008, 19:22ööööööö...
ööööööö...