Quote from Lotta W on 4 November 2007, 00:02Jag är också ganska osymmetrisk (enligt modellen ovan) och kan bara konstatera att om jag var symmetrisk skulle jag förmodligen inte cykla/springa så bra 🙂
Jag är också ganska osymmetrisk (enligt modellen ovan) och kan bara konstatera att om jag var symmetrisk skulle jag förmodligen inte cykla/springa så bra 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 01:13Christer : Jag håller med dig! Men ge en sats på hur man skall fördela det hela.
Christer : Jag håller med dig! Men ge en sats på hur man skall fördela det hela.
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 01:20Later
Later
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 07:11MM= Marilyn Monroe
MM= Marilyn Monroe
Quote from Lena O on 4 November 2007, 10:09Vad har tråden med kropps-symmetri att göra??
Är inte DET mer vänster gentemot höger?Detta är mer proportioner mellan kroppsdelen?
Vad har tråden med kropps-symmetri att göra??
Är inte DET mer vänster gentemot höger?
Detta är mer proportioner mellan kroppsdelen?
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 13:14Hehe, du hann före. Det har kliat i fingrarna på mig också. 🙂
http://sv.wikipedia.org/wiki/Symmetri
Hehe, du hann före. Det har kliat i fingrarna på mig också. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 14:22Gary : Det där hänger jag inte riktig på. Höger/Vänster grejen är iaf enligt min mening någon sorts forskning på vad som skall vara snyggast enligt vår uppfattning. Symmetriska människor i fallet vänster-höger skall tydligen se snygga ut. Men jag tror det
Gary : Det där hänger jag inte riktig på. Höger/Vänster grejen är iaf enligt min mening någon sorts forskning på vad som skall vara snyggast enligt vår uppfattning. Symmetriska människor i fallet vänster-höger skall tydligen se snygga ut. Men jag tror det
Quote from Lena O on 4 November 2007, 15:46Andreas: ok, i min mening något som är symmetrisk har lika utseende på en halvan som på andra halvan.
För att min vänstra vadmusklen ska var symmetrisk min höger måste de vara lika utvecklat.
En Vad i min mening kan inte vara symmetrisk min biceps.
En kr
Andreas: ok, i min mening något som är symmetrisk har lika utseende på en halvan som på andra halvan.
För att min vänstra vadmusklen ska var symmetrisk min höger måste de vara lika utvecklat.
En Vad i min mening kan inte vara symmetrisk min biceps.
En kr
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 16:35Men den här tråden i Cykel,
Den handlar väl lixom inte om hur cykelfolk eller annat folk ser ut. Iallafall som med nämnda jämförelsen med Arnis mått, handlar väl tråden om symmetri i förhållande till athleticfitness/bodybuilder regler (se http://www.sethr
Men den här tråden i Cykel,
Den handlar väl lixom inte om hur cykelfolk eller annat folk ser ut. Iallafall som med nämnda jämförelsen med Arnis mått, handlar väl tråden om symmetri i förhållande till athleticfitness/bodybuilder regler (se http://www.sethr
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 19:48"men magen i sig är säkert symmetrisk!" 🙂 Skön kommentar. Men jag tycker nog att det finns ett symmetri-begrepp när det handlar om olika typer av kroppsdelar. Man kanske skulle kalla det för proportioner, vad vet jag?
Sen handlar det väll om vad man lä
"men magen i sig är säkert symmetrisk!" 🙂 Skön kommentar. Men jag tycker nog att det finns ett symmetri-begrepp när det handlar om olika typer av kroppsdelar. Man kanske skulle kalla det för proportioner, vad vet jag?
Sen handlar det väll om vad man lä