Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:43Det som kallas symmetri här skulle jag kalla balans eller proportionalitet.
Det som kallas symmetri här skulle jag kalla balans eller proportionalitet.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:45Balans försöker man hålla på cykeln, så man inte trillar.
Balans försöker man hålla på cykeln, så man inte trillar.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:47BALANSERADE PROPORTIONER. Balansfinns även inom andra konster än att balansera 😉
BALANSERADE PROPORTIONER. Balansfinns även inom andra konster än att balansera 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 11:10Hej.
BALANSERADE PROPORTIONER. En cykelist borde väl sträva efter att ha obalanserade proportioner mellan över- och underkropp, eller? I allafall hade jag det en gång i tiden. En räkas överkropp och lite mer åt hummer på benen. Numer råder balans dvs en
Hej.
BALANSERADE PROPORTIONER. En cykelist borde väl sträva efter att ha obalanserade proportioner mellan över- och underkropp, eller? I allafall hade jag det en gång i tiden. En räkas överkropp och lite mer åt hummer på benen. Numer råder balans dvs en
Quote from Håkan Öhling on 6 November 2007, 23:56En lagom tjock gubbe i en lagom ålder:
111
92
62
80
Dax att göra allvar av att slipa bort några cm kring magen alltså. Tänk va snabb jag skulle bli på att springa då - som en ren bonus 🙂
En lagom tjock gubbe i en lagom ålder:
111
92
62
80
Dax att göra allvar av att slipa bort några cm kring magen alltså. Tänk va snabb jag skulle bli på att springa då - som en ren bonus 🙂
Quote from ellen olsson on 7 November 2007, 08:01Torbjörn: Du behöver inte bli snabbare på att springa! Det är jag som behöver det... 😉
Torbjörn: Du behöver inte bli snabbare på att springa! Det är jag som behöver det... 😉