Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:01Låter väldigt lockande! Jag måste också kolla kalender och återkommer. Finns det tak på hur många som rymms med?
Låter väldigt lockande! Jag måste också kolla kalender och återkommer. Finns det tak på hur många som rymms med?
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:04Ja. Max 58. Antalet platser på vandrarhemmet/hotellet och kommunalbussen vi ska åka med till Borås begränsar.
Ja. Max 58. Antalet platser på vandrarhemmet/hotellet och kommunalbussen vi ska åka med till Borås begränsar.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:03Mycket frestande. Ska dubbelchecka kalendern.
Mycket frestande. Ska dubbelchecka kalendern.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 10:34Anmälningarna till KUL-helgen börjar droppa in med tätare mellanrum men det finns platser kvar! Jag har skaffat kartor över ulricehamn och det ser ut att vara ett mycket trivsamt område att springa i. Ta chansen! Det kommer att bli en fin helg där vi kan
Anmälningarna till KUL-helgen börjar droppa in med tätare mellanrum men det finns platser kvar! Jag har skaffat kartor över ulricehamn och det ser ut att vara ett mycket trivsamt område att springa i. Ta chansen! Det kommer att bli en fin helg där vi kan
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 11:37Nu är jag och min syster anmälda! Vad roligt det ska bli! 😀
Nu är jag och min syster anmälda! Vad roligt det ska bli! 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 12:46Välkomna (t+)
Välkomna (t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:31finns det möjlighet att vara med utan att bo på vandrarhem till reducerat pris? (om man är ifrån ulricehamn..)
finns det möjlighet att vara med utan att bo på vandrarhem till reducerat pris? (om man är ifrån ulricehamn..)
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:37Självklart, maila Staffan. Gör upp med honom vilka delar du vill vara med på.
Meddela mig om du har några tips angående sträckorna vi ska springa.
🙂
Självklart, maila Staffan. Gör upp med honom vilka delar du vill vara med på.
Meddela mig om du har några tips angående sträckorna vi ska springa.
🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:39Är det nån som vet om det finns platser kvar?
Är det nån som vet om det finns platser kvar?
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:59Ja, än finns det platser kvar!
Gå in på www.ultradistans.se - där uppdateras bokningen och där finns uppgifter om anmälan osv.
Välkomna!
Ja, än finns det platser kvar!
Gå in på http://www.ultradistans.se - där uppdateras bokningen och där finns uppgifter om anmälan osv.
Välkomna!