Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 08:19Klart med föreläsare till lördagskvällen: Emelie pratar om kost och uthållighet (t+)
Klart med föreläsare till lördagskvällen: Emelie pratar om kost och uthållighet (t+)
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 22:57Jag rekar Sjuhäradsleden söndag den 18 oktober, 09.00 från Borås till Ulricehamn.
Åker tåg/buss dit från Stockholm, ank. lördag 17 okt ca 14, bor på Nyboholm.
Retur söndag 17.55
Välkommen med 🙂
Jag rekar Sjuhäradsleden söndag den 18 oktober, 09.00 från Borås till Ulricehamn.
Åker tåg/buss dit från Stockholm, ank. lördag 17 okt ca 14, bor på Nyboholm.
Retur söndag 17.55
Välkommen med 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:45Jag har varit på lederna och rekat 🙂
En blandning av underlag. Mycke gamla körvägar och grusvägar. Även stigar asfalterade och oasfalterade banvallar.Åsundenleden, delar av den: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6000229
Den ska vara
Jag har varit på lederna och rekat 🙂
En blandning av underlag. Mycke gamla körvägar och grusvägar. Även stigar asfalterade och oasfalterade banvallar.
Åsundenleden, delar av den: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6000229
Den ska vara
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 23:17Jag kan knappt bärga mig.....
Om nån i Stockholmstrakten är sugen på det här men tvekar pga transporten till o från Ulricehamn så ser det just nu ut som om jag har minst två lediga platser i min bil! PM:a mig.
Jag kan knappt bärga mig.....
Om nån i Stockholmstrakten är sugen på det här men tvekar pga transporten till o från Ulricehamn så ser det just nu ut som om jag har minst två lediga platser i min bil! PM:a mig.
Quote from Therese Linner on 20 October 2009, 11:17Det låter hur mysigt som helst! (H:) Åh... nu börjar jag fundera på skoval. Man kan inte ta med sig för många skor va?
Det låter hur mysigt som helst! (H:) Åh... nu börjar jag fundera på skoval. Man kan inte ta med sig för många skor va?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:24Nej 😉
Vi får hålla koll på hur mycket det regnar innan vi kommer dit.
En deltagare bor i Ulricehamn så vi kan nog få bra info om läget 🙂
Nej 😉
Vi får hålla koll på hur mycket det regnar innan vi kommer dit.
En deltagare bor i Ulricehamn så vi kan nog få bra info om läget 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 14:35Det ser ljuvligt ut Bernt! Nya skor ska faktiskt inköpas i veckan.
Allt är framdukat för en fin helg i Ulricehamn.
Det ser ljuvligt ut Bernt! Nya skor ska faktiskt inköpas i veckan.
Allt är framdukat för en fin helg i Ulricehamn.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:08Hallå där alla a ultralöpare...tänkte bara fråga om det är nån som passarer i närheten utav Västerås påvägen ner till ulricehamn, har nämligen lust att hänga på KUL-helgen, skulle vara praktiskt att samåka om nån har lust förstås...Mvh David.B
Hallå där alla a ultralöpare...tänkte bara fråga om det är nån som passarer i närheten utav Västerås påvägen ner till ulricehamn, har nämligen lust att hänga på KUL-helgen, skulle vara praktiskt att samåka om nån har lust förstås...Mvh David.B
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:51David B: Jag har en plats kvar i bilen på vägen ner till Ulricehamn men på vägen upp kommer jag att göra en omväg vilket gör att det förmodligen blir enklare att åka med nån annan eller åka på annat sätt. Hör av dig om du vill åka med ner!
Hälsningar,
Sta
David B: Jag har en plats kvar i bilen på vägen ner till Ulricehamn men på vägen upp kommer jag att göra en omväg vilket gör att det förmodligen blir enklare att åka med nån annan eller åka på annat sätt. Hör av dig om du vill åka med ner!
Hälsningar,
Sta
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 13:47Jag undrar om man kan få lite skotips kanske...? Mina utsprungna Kayanos pallar nog inte en KUL-helg. Vad ska man köpa? Terrängskor? Nån re Tex-variant..?
Jag och min syster kommer köra bil från Västervik, om nån vill hoppa på under vägen finns det plats
Jag undrar om man kan få lite skotips kanske...? Mina utsprungna Kayanos pallar nog inte en KUL-helg. Vad ska man köpa? Terrängskor? Nån re Tex-variant..?
Jag och min syster kommer köra bil från Västervik, om nån vill hoppa på under vägen finns det plats