Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 00:45KUL Fjällrävenkompis mm 🙂
Spring ner till Staffan i Umeå så har du ju skjuts i princip hela vägen ... turgubbe 😀
KUL Fjällrävenkompis mm 🙂
Spring ner till Staffan i Umeå så har du ju skjuts i princip hela vägen ... turgubbe 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 08:59Bernt självklart skall man med denna helgen...
fast att åka bil 10h bil + 4h buss efter en helg med 9mil löpning... det låter nästan som en lite väl stor utmaning... 😀
Bernt självklart skall man med denna helgen...
fast att åka bil 10h bil + 4h buss efter en helg med 9mil löpning... det låter nästan som en lite väl stor utmaning... 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:45Vet inte hur det gick till men nu är jag också anmäld...
Vet inte hur det gick till men nu är jag också anmäld...
Quote from Therese Linner on 29 October 2009, 21:04Peter, vad KUL! Klart du också skall med 😀
Peter, vad KUL! Klart du också skall med 😀
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 22:56🙂
Nu är jag hemma efter marathonfesten i NY!Svarar gärna på frår.
Hörs!
🙂
Nu är jag hemma efter marathonfesten i NY!
Svarar gärna på frår.
Hörs!
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 23:29Min fråga: Hur känns det?
Min fråga: Hur känns det?
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 00:33Tackar som frågar. Det känns förhållandevis bra fysiskt. Benen har återhämtat sig efter maran i söndags. Återhämtningen bestog av långsampromenad med shopping på Broadway och houseklubbdans på måndagen, en 11k springrunda genom Harlem och Central Park i t
Tackar som frågar. Det känns förhållandevis bra fysiskt. Benen har återhämtat sig efter maran i söndags. Återhämtningen bestog av långsampromenad med shopping på Broadway och houseklubbdans på måndagen, en 11k springrunda genom Harlem och Central Park i t
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 08:58Bastu: Ja
Hyra handuk och lakan: 75:-
Torkrum: Nej
Göra smörgåsar från frukostbordet att ha till lunch: 20:-
Bastu: Ja
Hyra handuk och lakan: 75:-
Torkrum: Nej
Göra smörgåsar från frukostbordet att ha till lunch: 20:-
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:11Ha så himla KUL i helgen! 🙂
Ha så himla KUL i helgen! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 13:04VIKTIG INFORMATION TILL KUL-HELGSDELTAGARE!
Man måste ta med sig egna sängkläder till vandrarhemmet i Ulricehamn. Det går att hyra sängkläder där till en mindre kostnad men det ingår alltså inte i avgiften.
VIKTIG INFORMATION TILL KUL-HELGSDELTAGARE!
Man måste ta med sig egna sängkläder till vandrarhemmet i Ulricehamn. Det går att hyra sängkläder där till en mindre kostnad men det ingår alltså inte i avgiften.