Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:10Anneli: Det går bra, ring mig 070 22 333 79
Anneli: Det går bra, ring mig 070 22 333 79
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:52Ni e ju helt underbara ni Ultras!
Tack Staffan R, tack Bernt, tack Staffan.
Vad glad jag blir.
Tusen tack för hjälpen med att fixa med mig så här i elfte timmen.
Jag är med!
Tjohoo jag ska också få ha kul! (sorry, var bara tvungen...)Ses snart
Ni e ju helt underbara ni Ultras!
Tack Staffan R, tack Bernt, tack Staffan.
Vad glad jag blir.
Tusen tack för hjälpen med att fixa med mig så här i elfte timmen.
Jag är med!
Tjohoo jag ska också få ha kul! (sorry, var bara tvungen...)
Ses snart
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 00:30Ha det så himla kul nu alla a ultravänner!
Må regnet piska era ansikten, vinden blåsa emot och lera klafsa kring var fot.
Må milen bli många och kilometerna långa. Jag önskar er kramp i vad och blåsor på rad. Må hagel falla och avgrundsvrål skalla.Är
Ha det så himla kul nu alla a ultravänner!
Må regnet piska era ansikten, vinden blåsa emot och lera klafsa kring var fot.
Må milen bli många och kilometerna långa. Jag önskar er kramp i vad och blåsor på rad. Må hagel falla och avgrundsvrål skalla.
Är
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 00:58🙂 ... det kommer bli så fint såå (H:)
🙂 ... det kommer bli så fint såå (H:)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:35Senaste väderprognos för Ulricehamn (yr.no) :
Lördag morn: +5, mulet, inget regn
Lördag dagtid: +5, mulet, inget regn
Lördag kväll : +4, mulet, inget regn
Söndag morn: +5, mulet, inget regn
Söndag dagtid: +5, mulet, inget regn
Söndag kväll: +2, mulet, i
Senaste väderprognos för Ulricehamn (yr.no) :
Lördag morn: +5, mulet, inget regn
Lördag dagtid: +5, mulet, inget regn
Lördag kväll : +4, mulet, inget regn
Söndag morn: +5, mulet, inget regn
Söndag dagtid: +5, mulet, inget regn
Söndag kväll: +2, mulet, i
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 12:11SMHI verkar skriva under på den prognosen. Skönt att slippa regnet.
SMHI verkar skriva under på den prognosen. Skönt att slippa regnet.
Quote from Christer Heinbäck on 8 November 2009, 20:24Nu är jag hemma igen efter en toppenhelg! 🙂
Stort tack för välarrangerade och jättetrevliga dagar i Ulricehamn. (t+)
Nu är jag hemma igen efter en toppenhelg! 🙂
Stort tack för välarrangerade och jättetrevliga dagar i Ulricehamn. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 20:58Japp! Bättre kan det knappast bli. Ett stort tack till alla som var inblandade i att planera och genomföra helgen. Inte visste jag att jag är så förtjust i lera...
Till glädje för mig själv och några till mätte jag dagens löpning till 50002 meter (H)
Japp! Bättre kan det knappast bli. Ett stort tack till alla som var inblandade i att planera och genomföra helgen. Inte visste jag att jag är så förtjust i lera...
Till glädje för mig själv och några till mätte jag dagens löpning till 50002 meter (H)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:29Tack för kulig helg hade mycket trevligt 🙂
Tack för kulig helg hade mycket trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 07:16Toppenhelg - välarrangerat. Tack Bernt och Staffan.
Jag har lagt upp mina bilder här: http://cid-77cb4bc61c671804.skydrive.live.com/browse.aspx/KUL%202009
Toppenhelg - välarrangerat. Tack Bernt och Staffan.
Jag har lagt upp mina bilder här: http://cid-77cb4bc61c671804.skydrive.live.com/browse.aspx/KUL%202009