Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 10:27Tack för en toppen helg!
Tack för en toppen helg!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 10:47Tack alla som kom till Ulricehamn. Det var roligt att få träffa alla dessa löpare, gamla rutinerade och nya löpar-ess. Jag lärde mig att en löpares leende kan värma nåt fantastiskt! Nästa år ska jag vara med och springa!
Tack alla som kom till Ulricehamn. Det var roligt att få träffa alla dessa löpare, gamla rutinerade och nya löpar-ess. Jag lärde mig att en löpares leende kan värma nåt fantastiskt! Nästa år ska jag vara med och springa!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 10:54Hemma igen och på jobbet.
Skriver mera i kväll
men tack alla som var med.
Hemma igen och på jobbet.
Skriver mera i kväll
men tack alla som var med.
Quote from Therese Linner on 9 November 2009, 10:56Fantastiskt på alla sätt och vis. Och Staffan, att se en grå bil på en banvall med bagageluckan öppen är också mycket värmande (H:) Tack alla som var med. (L)
Fantastiskt på alla sätt och vis. Och Staffan, att se en grå bil på en banvall med bagageluckan öppen är också mycket värmande (H:) Tack alla som var med. (L)
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 12:22När jag blir stor ska jag bli ultralöpare, så jag också får vara med om sådana här underbara helger. 🙂
När jag blir stor ska jag bli ultralöpare, så jag också får vara med om sådana här underbara helger. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 17:39Tja tänkte försöka göra ett nytt försök med att se vilken löpar gps mottagare som är bäst i praktiken...
Så om ni som var med på KUL helgen kan tänka er att skicka era gps loggar till mig så kan jag försöka fixa fram lite statistik över hur mycket dom
Tja tänkte försöka göra ett nytt försök med att se vilken löpar gps mottagare som är bäst i praktiken...
Så om ni som var med på KUL helgen kan tänka er att skicka era gps loggar till mig så kan jag försöka fixa fram lite statistik över hur mycket dom
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 17:59Hoppas att detta arrangeras nästa år igen - då ska jag se till att hänga på 🙂
Hoppas att detta arrangeras nästa år igen - då ska jag se till att hänga på 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 19:43Tack alla för en trevlig helg 🙂
Bernt
Tack alla för en trevlig helg 🙂
Bernt
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 21:54Man får tacka, för en kanon helg, trevligt folk och långa löparsträckor, det gör jag gärna om nån gång nästa år vid samma tid ungefär :oP
Man får tacka, för en kanon helg, trevligt folk och långa löparsträckor, det gör jag gärna om nån gång nästa år vid samma tid ungefär :oP
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:12Instämmer med de andra i hyllningskören här, det var enormt kul! Nej jag tänker inte versalisera k-u-l, det har gått inflation i det 🙂
Ser redan fram mot nästa år. Jag ska vara där oavsett var det går, när det går, vad det kostar, hur långt det blir, de
Instämmer med de andra i hyllningskören här, det var enormt kul! Nej jag tänker inte versalisera k-u-l, det har gått inflation i det 🙂
Ser redan fram mot nästa år. Jag ska vara där oavsett var det går, när det går, vad det kostar, hur långt det blir, de