Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för en toppen helg!

Tack alla som kom till Ulricehamn. Det var roligt att få träffa alla dessa löpare, gamla rutinerade och nya löpar-ess. Jag lärde mig att en löpares leende kan värma nåt fantastiskt! Nästa år ska jag vara med och springa!

Hemma igen och på jobbet.
Skriver mera i kväll
men tack alla som var med.

Fantastiskt på alla sätt och vis. Och Staffan, att se en grå bil på en banvall med bagageluckan öppen är också mycket värmande (H:) Tack alla som var med. (L)

När jag blir stor ska jag bli ultralöpare, så jag också får vara med om sådana här underbara helger. 🙂

Tja tänkte försöka göra ett nytt försök med att se vilken löpar gps mottagare som är bäst i praktiken...

Så om ni som var med på KUL helgen kan tänka er att skicka era gps loggar till mig så kan jag försöka fixa fram lite statistik över hur mycket dom

Hoppas att detta arrangeras nästa år igen - då ska jag se till att hänga på 🙂

Tack alla för en trevlig helg 🙂

Bernt

Man får tacka, för en kanon helg, trevligt folk och långa löparsträckor, det gör jag gärna om nån gång nästa år vid samma tid ungefär :oP

Instämmer med de andra i hyllningskören här, det var enormt kul! Nej jag tänker inte versalisera k-u-l, det har gått inflation i det 🙂
Ser redan fram mot nästa år. Jag ska vara där oavsett var det går, när det går, vad det kostar, hur långt det blir, de