Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 14:10Man måste ta med sig egna sängkläder till alla vandrarhem. Däremot är rummen hotellstuk på... 😉
Man måste ta med sig egna sängkläder till alla vandrarhem. Däremot är rummen hotellstuk på... 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:05Tyvärr blir det DNS för min del. Saker har hopat sig den senaste tiden så jag måste ägna helgen åt att beta av det isberget. Spring några mil för mig med alla kära ultravänner!!
Tyvärr blir det DNS för min del. Saker har hopat sig den senaste tiden så jag måste ägna helgen åt att beta av det isberget. Spring några mil för mig med alla kära ultravänner!!
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:44Vi har planerat in en fel springning till Jönköping.
Fredrika: är det dina mil. 🙂
Vi har planerat in en fel springning till Jönköping.
Fredrika: är det dina mil. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:47Jan-Erik: (L)
Jan-Erik: (L)
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:48Vi får se
Vi får se
Quote from Therese Linner on 5 November 2009, 19:50Behöver vi flagga för att vi vill ha lakan/handduk? Minns ett träningsläger på vandrarhem där det blev lite krångel eftersom vi inte riktigt anmält detta. (H)
(Så jag vill gärna hyra lakan/handduk)
Behöver vi flagga för att vi vill ha lakan/handduk? Minns ett träningsläger på vandrarhem där det blev lite krångel eftersom vi inte riktigt anmält detta. (H)
(Så jag vill gärna hyra lakan/handduk)
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:53Nej det sa de inte.
DET finns lakan och handuk att hyra där för 75 spänn 🙂
Nej det sa de inte.
DET finns lakan och handuk att hyra där för 75 spänn 🙂
Quote from Therese Linner on 5 November 2009, 19:56Kanonfint Bernt!
Kanonfint Bernt!
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 20:28Hej Ultras!
Mitt jobbschema stuvades om och jag blev plötsligt ledig i helgen och då skulle ju KUL vara jättekul att vara med på. Jag mailade ultradistans igårkväll med en förfrågan OM det går att anmäla sig så här i sista andetaget. Min mail har nu tekn
Hej Ultras!
Mitt jobbschema stuvades om och jag blev plötsligt ledig i helgen och då skulle ju KUL vara jättekul att vara med på. Jag mailade ultradistans igårkväll med en förfrågan OM det går att anmäla sig så här i sista andetaget. Min mail har nu tekn
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:02Anneli:
Se din facebook mail om uppgifter:-)
Anneli:
Se din facebook mail om uppgifter:-)