Quote from Funbeat user on 19 April 2007, 21:22Aha, annars kan du gärna få träna farthållning inför Sthlm och hålla 4.10 tempo åt mig;)
Aha, annars kan du gärna få träna farthållning inför Sthlm och hålla 4.10 tempo åt mig;)
Quote from Lotta W on 20 April 2007, 08:25Skall du ner i 2:56 på maran? Jag skall springa i 3:30-gruppen där 🙂
I Berlin skall jag försöka hålla lite högre fart.
Skall du ner i 2:56 på maran? Jag skall springa i 3:30-gruppen där 🙂
I Berlin skall jag försöka hålla lite högre fart.
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 17:38Hoppas komma under 1.30 imorgon. Om du hade velat träna farthållning inför Sthlm, att springa jämnt tempo en bra bit under din kapacitet hade du lämpligen landat på dryga 1.27;)...mitt mål på maran, om det blir en sån i maj är i trakterna kring 3.15
Hoppas komma under 1.30 imorgon. Om du hade velat träna farthållning inför Sthlm, att springa jämnt tempo en bra bit under din kapacitet hade du lämpligen landat på dryga 1.27;)...mitt mål på maran, om det blir en sån i maj är i trakterna kring 3.15
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 14:581.31.07 (förra PB 1.37.32)
Roligt med PB men hemsk upplevelse.:-(
Hade bra känsla till ca 12-13 km, sedan fick jag jobba och till sist sjönk farten.Hade ambitionen att hålla 4.10 tempo och pendlade mellan 4.10 - 4.15 första halvan. 42 minuter på milpas
1.31.07 (förra PB 1.37.32)
Roligt med PB men hemsk upplevelse.:-(
Hade bra känsla till ca 12-13 km, sedan fick jag jobba och till sist sjönk farten.
Hade ambitionen att hålla 4.10 tempo och pendlade mellan 4.10 - 4.15 första halvan. 42 minuter på milpas
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 18:58Gick bättre än jag vågat hoppas idag! Mycket snuvig men det hindrar väl inte en löpare?! Kändes lätt ändå. Vågade inte maxa mig och tog det mycket lugnt i början. Kan inte påstå att jag plågade mig alls faktiskt, kanske något den sista kilometern då jag l
Gick bättre än jag vågat hoppas idag! Mycket snuvig men det hindrar väl inte en löpare?! Kändes lätt ändå. Vågade inte maxa mig och tog det mycket lugnt i början. Kan inte påstå att jag plågade mig alls faktiskt, kanske något den sista kilometern då jag l
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 19:11Tråkigt att besvikelsen känns mest, Anders......ett stort GRATTIS till nytt PB, hursomhelst (t+)
*längtar till Gbg-varvet om 3 veckor utan ambition att göra något annat än att ta mig runt*
Tråkigt att besvikelsen känns mest, Anders......ett stort GRATTIS till nytt PB, hursomhelst (t+)
*längtar till Gbg-varvet om 3 veckor utan ambition att göra något annat än att ta mig runt*
Quote from Sissel Svanøe on 21 April 2007, 19:18Grattis allihop till bra resultat i blåsten. Kul att stå vid vätskekontrollen, langa vatten och se alla löpare. När jag nu inte kunde vara med att springa själv, var jag glad att jag tackade ja till att vara funktionär! 🙂
Grattis allihop till bra resultat i blåsten. Kul att stå vid vätskekontrollen, langa vatten och se alla löpare. När jag nu inte kunde vara med att springa själv, var jag glad att jag tackade ja till att vara funktionär! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 19:33Nu är resultaten uppe. Grattis Christer!(t+)
http://www.kungsbackaloppet.se/resultat_2007.htm
Nu är resultaten uppe. Grattis Christer!(t+)
http://www.kungsbackaloppet.se/resultat_2007.htm
Quote from Lotta W on 22 April 2007, 01:35Anders, det gick ju lite bättre än jag vågade hoppas :-). I början gick det mycket snabbare men mot slutet tappade jag fart. Lyckligtvis hade jag jobbat upp så god marginal att det klarade sig under 1:20 :D.
Dessvärre missade jag dig: ville komma iväg på
Anders, det gick ju lite bättre än jag vågade hoppas :-). I början gick det mycket snabbare men mot slutet tappade jag fart. Lyckligtvis hade jag jobbat upp så god marginal att det klarade sig under 1:20 :D.
Dessvärre missade jag dig: ville komma iväg på