Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Aha, annars kan du gärna få träna farthållning inför Sthlm och hålla 4.10 tempo åt mig;)

Skall du ner i 2:56 på maran? Jag skall springa i 3:30-gruppen där 🙂

I Berlin skall jag försöka hålla lite högre fart.

Hoppas komma under 1.30 imorgon. Om du hade velat träna farthållning inför Sthlm, att springa jämnt tempo en bra bit under din kapacitet hade du lämpligen landat på dryga 1.27;)...mitt mål på maran, om det blir en sån i maj är i trakterna kring 3.15

1.31.07 (förra PB 1.37.32)

Roligt med PB men hemsk upplevelse.:-(
Hade bra känsla till ca 12-13 km, sedan fick jag jobba och till sist sjönk farten.

Hade ambitionen att hålla 4.10 tempo och pendlade mellan 4.10 - 4.15 första halvan. 42 minuter på milpas

Gick bättre än jag vågat hoppas idag! Mycket snuvig men det hindrar väl inte en löpare?! Kändes lätt ändå. Vågade inte maxa mig och tog det mycket lugnt i början. Kan inte påstå att jag plågade mig alls faktiskt, kanske något den sista kilometern då jag l

Tråkigt att besvikelsen känns mest, Anders......ett stort GRATTIS till nytt PB, hursomhelst (t+)

*längtar till Gbg-varvet om 3 veckor utan ambition att göra något annat än att ta mig runt*

Grattis allihop till bra resultat i blåsten. Kul att stå vid vätskekontrollen, langa vatten och se alla löpare. När jag nu inte kunde vara med att springa själv, var jag glad att jag tackade ja till att vara funktionär! 🙂

Nu är resultaten uppe. Grattis Christer!(t+)
http://www.kungsbackaloppet.se/resultat_2007.htm

Anders, det gick ju lite bättre än jag vågade hoppas :-). I början gick det mycket snabbare men mot slutet tappade jag fart. Lyckligtvis hade jag jobbat upp så god marginal att det klarade sig under 1:20 :D.
Dessvärre missade jag dig: ville komma iväg på

12