Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 20:50jag håller med, lite längre tid ska man ju hålla på, men jag får helt enkelt göra en rekog på omgivelsen. nu bröt jag nyckelbenet i en krash igår så det dröjer ett tag innan jag springer tuffa backar... 🙁
jag håller med, lite längre tid ska man ju hålla på, men jag får helt enkelt göra en rekog på omgivelsen. nu bröt jag nyckelbenet i en krash igår så det dröjer ett tag innan jag springer tuffa backar... 🙁
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 23:36Ett intervallopp skulle vara kul!
Först kör man skogsstigarna på baksidan.
Sedan vila.
Sedan asfaltsvägen upp och ned.
Sedan vila.
Sedan slutprovet: Liftgatan!Vinnare blir den med lägst sammanlagd tid, fast alla som orkar springa hela liftgatan är ocks
Ett intervallopp skulle vara kul!
Först kör man skogsstigarna på baksidan.
Sedan vila.
Sedan asfaltsvägen upp och ned.
Sedan vila.
Sedan slutprovet: Liftgatan!
Vinnare blir den med lägst sammanlagd tid, fast alla som orkar springa hela liftgatan är ocks
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 14:19Det där med vila förstår jag inte alls...
Det är väl bara att köra ett par 3 varv, bäst tränad vinner!
För en del tar det 60 min för nån annan 120 min, inget konstigt med det, som det alltid är!
för egen del kommer jag ALDRIG kunna springa liftgatan up
Det där med vila förstår jag inte alls...
Det är väl bara att köra ett par 3 varv, bäst tränad vinner!
För en del tar det 60 min för nån annan 120 min, inget konstigt med det, som det alltid är!
för egen del kommer jag ALDRIG kunna springa liftgatan up